Ο Ζόραν Ζάεφ με ανάρτησή του στο Twitter εκφράζει την ικανοποίησή του για την ένταξη της χώρας του στο ΝΑΤΟ. « Ζήτω η Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Το μέλλον δεν είναι πλέον μοιραίο. Πετύχαμε η πατρίδα μας να βρίσκεται στον ορθό δρόμο. Γινόμαστε το 30ό πλήρες μέλος του ΝΑΤΟ. Γινόμαστε ασφαλής χώρα. Είναι μια νέα σελίδα στην ιστορία μας. Ζήτω η Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» αναφέρει σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, πρωθυπουργός Ζόραν Ζάεφ.
Ο πρωθυπουργός της βόρειας γειτονικής χώρας συνοδεύει την ανάρτησή του με τέσσερις φωτογραφίες από την τελετή έπαρσης της σημαίας του ΝΑΤΟ στον προαύλιο χώρο του κτιρίου της κυβέρνησης
Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google



