Δήλωση Μενέλαου Μποκέα: «Όλα στο φως!»

Η δηµοκρατία έχει θεµέλιό της το διάλογο. Ο διάλογος πρέπει να είναι ελεύθερος και ουσιαστικός, χωρίς εµπάθειες, φανατισµούς και κάλπικα ερωτήματα. Σίγουρα ο διάλογος δε μπορεί να γίνεται με ανακοινώσεις και ελεγχόμενες «ηλεκτρονικές» διαδικασίες. Όλα στο φως!

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ