Εκτός Εντατικής ο 34χρονος μετά το τροχαίο στην Αγία Πελαγία

Η κατάστασή του βελτιώνεται

Βελτιωμένη εμφανίζεται η κατάσταση της υγείας του 34χρονου δικυκλιστή, ο οποίος ενεπλάκη σε τροχαίο δυστύχημα ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου στην Αγία Πελαγία. Το συμβάν είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της η 32χρονη Κάλλια Λάμα.

Ο 34χρονος έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο, ενώ η εικόνα της υγείας του ολοένα και βελτιώνεται. Σύμφωνα με πληροφορίες, σύντομα θα εξέλθει από τη ΜΕΘ του Βενιζελείου, όπου νοσηλευόταν διασωληνωμένος και σε καταστολή.

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ