Σε τρεις εβδομάδες έτοιμο το χόρτο

Στον ΠΑΝΟΜ έλεγαν ότι μετά τον αγώνα με τον Αλμυρό θα γίνουν έργα για να τοποθετηθεί νέος τάπητας.

Ο αγωνιστικός χώρος του γηπέδου είναι σε άθλια κατάσταση και εγκυμονεί κινδύνους για τη σωματική ακεραιότητα των ποδοσφαιριστών.

Ο ΠΑΝΟΜ θα μετακομίσει στο γήπεδο της Χερσονήσου και θα επιστρέψει στην έδρα του σε τρεις περίπου εβδομάδες που τα έργα προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί.

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ