Τα online καζίνο «βομβαρδίζουν» τη νύχτα – Προβλήματα στις οικογένειες με εφήβους

Petite Perle 300×250

Μια ακόμα παράπλευρη απώλεια από τον περιορισμό της κυκλοφορίας και την απαγόρευση δραστηριοτήτων είναι και η αυξανόμενη αναζήτηση των online καζίνο και στοιχηματισμού με το θέμα να βρίσκεται ήδη σε διαβούλευση του νόμου γιά την απαγόρευσή τους οπουδήποτε αλλού εκτός από τις ιστοελίδες τους. Κάτι που δεν συμβαίνει σήμερα.

Μία εν δυνάμει κοινωνική «βόμβα», κυρίως για τους νέους, φαίνεται ότι κρύβει η κατάσταση που βιώνει η χώρα με την απαγόρευση κυκλοφορίας, με το κράτος να δείχνει ότι δεν έχει αντιληφθεί τίποτα ακόμα όσο οι εξελίξεις τρέχουν με στραπιαία ταχύτητα.

Αλλωστε τα προβλήματα είναι τόσα πολλά ώστε δύσκολα αντιμετωπίζονται όλα μαζί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και αυτό δεν μπορεί να παραγνωριστεί.

To πρόβλημα

Ομως το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν θα πρέπει να περάσει απαρατήρητο, από την αρμόδια αρχή πού είχε η επιτροπή ελέγχου παιγνίων. Ολοι έχουν παρατηρήσει στην Ελλάδα οτι από τις 10 το βράδυ και μετά όλα τα τηλεοπτικά προγράμματα «βομβαρδίζονται» από διαφημίσεις Online καζίνο με πολλές «προσφορές» και αρκετά ελκυστικά μηνύματα.

Στα dikaiologitika news πληθαίνουν οι καταγγελίες για προβλήματα σε οικογένειες, κυρίως σε εκείνες που έχουν εφήβους και έλκονται από τα διαφημιστικά αυτά μηνύματα και τις δελεαστικές προσφορές τους για κέρδη ώστε να παίζουν σε τέτοιες ιστοσελίδες.

Το φαινόμενο είναι από τα σημεία των καιρών καθώς έκλεισαν τα πρακτορεία ΟΠΑΠ (στα οποία φυσικά ελέγχονται οι ηλικίες) αλλά και τα άλλα σημεία τυχερών παιχνιδιών με αποτέλεσμα να υπάρχει μόνο διαδυκτιακά αυτή η δυνατότητα.

Ωστόσο, η διαφήμιση, η οποία σήμερα επιτρέπεται να παίζει μετά τις 10 το βράδυ για επιχειρήσεις υπό καθεστώς αδειοδότησης δίνει τη δυνατότηνα να παρατηρείται ένα φαινόμενο , νόμιμο μεν για την ώρα, αλλά κοινωνικά μη αποδεκτό. Από την άλλη υπολογίζεται φυσικά οτι οι διαφημίσεις αυτές είναι ένα υπολογίσιμο έσοδο για τα ΜΜΕ που έχουν στερέψει λόγω κρίσης.

Επίσης, είναι κατανοητό οτι όσοι έλκονται από τέτοιες διαφημίσεις δεν θα τις έβλεπαν μόνο εκεί καθώς το διαδίκτυο στο οποίο σερφάρουν οι νέοι είναι γεμάτο. Ομως, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις προκαλούν νέα δεδομένα καθώς δίνουν εξαιρετικά ελκυστικές προσφορές και κυρίως μπαίνουν σε σπίτια, σύμφωνα με τις καταγγελίες που δέχεται το dikaiologitika news, στα οποία οι γονείς είχαν φροντίσει όσο μπορούσαν να αποκλείσουν την πρόσβαση σε τέτοια ηλεκτρονικά προιόντα. Αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται προβλήματα στον κοινωνικό ιστό.

Ελλειψη αθλητικών γεγονότωνις μετακινήσεις

Ακόμα, σήμερα δεν υπάρχει αθλητικό στοίχημα χωρίς τις αθλητικές διοργανώσεις – και έτσι επιχειρούν να δελεάσουν τον εγκλωβισμένο στα σπίτια του κόσμο, να εγγραφεί στα sites τους και να παίζει «φρουτάκια» και ψηφιακές ρουλέτες κάτι που είναι – για όσους γνωρίζουν το αντικείμενο – πολύ χειρότερο και πιό επικίνδυνο από τον απλό στοιχηματισμό σε κάποια παιχνίδια με όλα τα παραπάνω φυσικά να εγκυμονούν μεγάλο κίνδυνο εθισμού.

Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα, ότι ακόμα και πάροχοι που έχουν μπει στη «μαύση λίστα» της ΕΕΕΠ, σκαρφίζονται τρόπους να περνάνε τα διαφημιστικά τους μηνύματα στο internet, για να παρακάμπτουν το μπλοκάρισμα! Πολλές από αυτές τις εταιρείες εκμεταλλεύονται και τη δεινή θέση στην οποία έχουν περιέλθει από πλευράς διαφημιστικών εσόδων τα ελληνικά media, απαιτώντας ολοένα και περισσότερο διαφημιστικό χρόνο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κανένας αξιόπιστος και ουσιαστικός έλεγχος για το ποιος μπαίνει σε αυτές τις πλατφόρμες, λόγω της «ανωνυμίας» που προσφέρει το διαδίκτυο, αν κάποιος θέλει να βρει τρόπο να φτιάξει ένα προφίλ με ψεύτικα στοιχεία, π.χ. για την ηλικία του, ή να χρησιμοποιεί το «προφίλ» κάποιου άλλου. Γιατί υπάρχουν και οι επιτήδειοι «καλοθελητές» που δημιουργούν προφίλ στα ηλεκτρονικά καζινάδικα και μετά το «νοικιάζουν» σε άλλους που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να έχουν δικό τους.

Ο νόμος

Ο νέος Κανονισμός λειτουργίας για τις εταιρείες του χώρου, που προβλέπει ένα πολύ πιο αυστηρό πλαίσιο λειτουργίας από το «προσωρινό» που ισχύει σήμερα, ειδικά για τους τρόπους διαφήμισής τους καθώς απαγορεύει κάθε διαφημιστική ενέργεια στα ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, πλην των ιστοσελίδων των ίδιων των παρόχων, δεν έχει εφαρμοστεί αφού βρίσκεται ακόμα σε διαβούλευση στην Ε.Ε. Δεν έχει προχωρήσει ακόμα και η διαδικασία για την οριστική αδειοδότηση των εταιρειών που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στα ηλεκτρονικά τυχερά παιχνίδια. Επιπρόσθετα, υπάρχει και θέμα για τα έσοδα του κράτους, καθώς αυτές οι εταιρείες που έχουν «προσωρινή άδεια», φορολογούνται για έσοδα που υπολογίζονται… «κατά δήλωσή» τους!

Σε τέτοιες πρωτόγνωρες εποχές είναι ένα ερώτημα γιατί δεν παρεμβαίνει η Επιτροπή Ελέγχου Παιγνίων και φυσικά η κυβέρνηση ώστε να βρεθεί ένας τρόπος και ο νόμος να τηρείται και ο κοινωνικός ιστός να προστατευτεί, εφόσον ήδη έχουν αρχίσει οι καταγγελίες από οικογένειες. Να βρεθεί μία λύση πριν η κατάσταση αυτή πάρει μεγάλες διαστάσεις.


Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ