Η TUI προβάλλει την Κρήτη με βίντεο 30 δευτερολέπτων που δείχνει τις ομορφιές του νησιού

Petite Perle 300×250

Με ένα νέο της σποτ που προβάλλει την Κρήτη η TUI Βρετανίας προετοιμάζει τους τουρίστες για την επανεκκίνηση των ταξιδιών από τις 15 Ιουλίου.

Το βίντεο αναφέρεται στην επιστροφή στους αγαπημένους ευρωπαϊκούς προορισμούς και έχει το μότο 'Welcome back to looking forward', το οποίο αποσκοπεί να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες με την επανέναρξη των ταξιδιών από τον μεγάλο tour operator.

Η επικεφαλής μάρκετινγκ της TUI Βρετανίας και Ιρλανδίας, Katie McAlister, δηλώνει ότι το διαφημιστικό αυτό σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων επικοινωνεί ένα πολύ σημαντικό μήνυμα, το οποίο είναι η ετοιμότητα και η διάθεση της TUI να καλωσορίσει ξανά τους τουρίστες.

Στόχος είναι, σύμφωνα με το money-tourism.gr/  η ανάκτηση της εμπιστοσύνης και η παροχή κινήτρων στην τουριστική αγορά ύστερα από τους πρόσφατους πολύ δύσκολους μήνες.

Η συμπεριφορά του κόσμου ως προς τα ταξίδια έχει αλλάξει και το βίντεο τον προσκαλεί ανεξάρτητα από το αν θα κάνει διακοπές τώρα ή στο μέλλον.

Το βίντεο θέλει να «μιλήσει» απ'ευθείας στην καρδιά των ζευγαριών και των οικογενειών ακολουθώντας τα ταξίδια των τουριστών -μεγάλων και μικρών- καθώς απολαμβάνουν από κοινού το χρόνο τους και ανακαλύπτουν ξανά τη χαρά του να κάνεις διακοπές.

Συνολικά θα διατεθούν αρκετά εκατομμύρια λίρες για την προώθηση του βίντεο μεταξύ Ιουλίου και του Σεπτεμβρίου. Ο μισός προϋπολογισμός θα διατεθεί για την προώθηση στην τηλεόραση, ενώ η σχετική εκστρατεία θα προβάλλεται από τα καταστήματα και τα κανάλια της TUI.


Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ