Ο συνδετικός κρίκος μεταξύ δημοτών και Δήμου

by litsa TSANTIRAKI

Τελευταία Ενημέρωση:

Ο νέος αντιδήμαρχος Γρηγόρης Περυσινάκης μιλά στη “Φωνή του Μαλεβιζίου” για θέματα καθημερινότητας και Περιβάλλοντος

Για μία σειρά από θέματα καθημερινότητας που αφορούν τόσο στην πόλη του Γαζίου, όσο και το σύνολο των χωριών του Δήμου Μαλεβιζίου, αναφέρθηκε σε συνέντευξη που παραχώρησε στη “Φωνή του Μαλεβιζίου” ο νέος Αντιδήμαρχος Γρηγόρης Περυσινάκης.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του αντιδημάρχου στο Δημαρχείο Μαλεβιζίου με αφορμή τη σύσταση της νέας αντιδημαρχίας που σκοπό έχει την ταχύτατη επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν και ταλαιπωρούν τους πολίτες.

Η νέα αντιδημαρχία που προέκυψε από τον πρόσφατο ανασχηματισμό του δημάρχου Μαλεβιζίου Μενέλαου Μποκέα δείχνει ότι η δημοτική Αρχή επιθυμεί την άμεση επίλυση των αιτημάτων, διευκολύνοντας έτσι τη ζωή των πολιτών.
Η αρχή για τη νέα αντιδημαρχία έγινε με τη δημιουργία της Γραμμής του Δημότη στο 15330, αλλά και του “Δημότη Μαλεβιζίου” όπου οι πολίτες απευθύνουν αιτήματα για διάφορα καθημερινά ζητήματα που τους απασχολούν, όπως: καθαριότητα, εργασίες πρασίνου, επιδιόρθωση οδοποιίας, επίλυση προβλημάτων ηλεκτροφωτισμού, ύδρευσης, άρδευσης, αναφορές αδέσποτων κλπ.

Έτσι, σε αυτό το κρίσιμο πόστο ευθύνης ο Δήμαρχος εμπιστεύθηκε στο πρόσωπο του Γρηγόρη Περυσινάκη την αντιδημαρχία Καθημερινότητας του Δημότη & Περιβάλλοντος, με επιπλέον κατά τόπον αρμοδιότητα στη Δημοτική Ενότητα Τυλίσου.

Ο νέος αντιδήμαρχος λειτουργεί ως ο συνδετικός κρίκος μεταξύ δημοτών και Δήμου. Μέσω της Γραμμής του Δημότη και του Δημότη Μαλεβιζίου τα αιτήματα των δημοτών διεκπεραιώνονται και φτάνουν στους αρμόδιους αντιδημάρχους για την επίλυσή τους με τον νέο αντιδήμαρχο να έχει ρόλο συντονιστή στις υπηρεσίες μέχρι το κάθε πρόβλημα να βρει τη λύση του.

Ο κ. Περυσινάκης μιλώντας στην εφημερίδα τόνισε ότι τα αιτήματα των δημοτών αφορούν κυρίως σε προβλήματα φθοράς του οδικού δικτύου, λακκούβες, σπασμένους καθρέπτες, χόρτα που εμποδίζουν την ορατότητα των οχημάτων αλλά και είναι εστίες κουνουπιών και ελλοχεύουν κίνδυνο φωτιάς, αδέσποτα, καμένες λάμπες, βλάβες στην ύδρευση και άρδευση, σκουπίδια σε εγκαταλελειμμένα οικόπεδα κ.ά.
Μάλιστα, τόνισε ότι τα αιτήματα των δημοτών λύνονται πολύ σύντομα.

Όσον αφορά στον Τομέα Περιβάλλοντος ο αντιδήμαρχος τόνισε ότι καθαρίζονται κοιμητήρια, γίνονται καθημερινές αποψιλώσεις κοινόχρηστων χώρων και εργασίες σε ό,τι αφορά το αστικό πράσινο.
Μάλιστα, σε αυτό το σημείο δήλωσε ότι «Στα σχέδιά μας είναι να γίνουν νέες δεντροφυτεύεις και ήδη έχουμε αιτηθεί στην Περιφέρεια Κρήτης για δεντροφύτευση από τον Άγιο Νικόλαο μέχρι τον κόμβο Καλεσσών».

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι ο κ. Περυσινάκης το προηγούμενο διάστημα ήταν Εντεταλμένος Σύμβουλος Δημοτικής Ενότητας Τυλίσου με καθήκοντα την ευθύνη συγκέντρωσης, παρακολούθησης, οργάνωσης και μέριμνας όλων των θεμάτων που αφορούν τη Δημοτική Ενότητα σε συνεργασία με τους αντίστοιχους αντιδημάρχους, τον πρόεδρο και τα μέλη του Συμβουλίου Κοινότητας.
Επίσης, να υπενθυμίσουμε ότι είχε εκλεγεί πρώτος σε σταυρούς προτίμησης από το συνδυασμό του Μενέλαου Μποκέα με 1135 ψήφους.

707 αιτήματα βρήκαν λύση στη Γραμμή Δημότη

Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον πρόσφατο απολογισμό, όπως αναφέρει και ο αντιδήμαρχος Γρηγόρης Περυσινάκης, οι πολίτες του Μαλεβιζίου χρησιμοποιούν τη σύγχρονη ψηφιακή υπηρεσία Γραμμή Δημότη για την ποιοτική αναβάθμιση της καθημερινότητας τους.

Ο τρόπος είναι εύκολος και πλέον γνωστός και οι πολίτες επιλέγουν αυτή την άμεση επικοινωνία, καθώς όλα τα αιτήματα που εισέρχονται στο Δήμο Μαλεβιζίου, είτε τηλεφωνικά μέσω της Γραμμής Δημότη στο 15330, είτε ψηφιακά μέσω της εφαρμογής στα κινητά τηλέφωνα, καταγράφονται, αποκτούν μοναδικό ψηφιακό αριθμό αιτήματος, τον οποίο ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί και να ενημερώνεται on line για την πορεία εξέλιξης του αιτήματός του.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Περυσινάκη, και διευθυντές από τα σχολεία την χρησιμοποιούν, πετυχαίνοντας έτσι την άμεση λύση στα αιτήματα.

Να αναφέρουμε ότι όταν ο πολίτης στείλει το μήνυμα στο “Δημότης Μαλεβιζίου” ή επικοινωνήσει με τη Γραμμή Δημότη στο 15330 γίνεται η καταγραφή και αμέσως μετά η διεκπαιρέωση από υπηρεσία σε υπηρεσία.
Έκτοτε παρακολουθείται το αίτημα σε ποιο σημείο της επίλυσης βρίσκεται.

Να αναφέρουμε ότι για το χρονικό διάστημα που λειτουργεί το νέο σύστημα επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών έγιναν 787 αιτήματα, από τα οποία ολοκληρώθηκαν τα 707, ένα ποσοστό δηλαδή που αγγίζει περίπου το 90%. Από τα υπόλοιπα σε εξέλιξη είναι 66 δηλαδή 8,39%, ενώ δεν έγιναν μόλις 14.

Όσον αφορά στα καθημερινά ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες η οδοποιία είναι αυτή που κατέχει την πρώτη θέση και μάλιστα με μεγάλη διαφορά, με τα αιτήματα να ανέρχονται στα 291, ποσοστό της τάξης του 36,98%.
Δεύτερο αίτημα των πολιτών ήταν ο Δημοτικός φωτισμός με 96 αιτήματα και ποσοστό 12,2% και τρίτο η ύδρευση με 94 αιτήματα και ποσοστό 11,94%.
Ακολουθούν το πράσινο (75), καθαριότητα (56), δημοτικά κτίρια (42), αποχέτευση (39), εξυπηρέτηση ευπαθών ομάδων και λοιπές αναφορές (32), αδέσποτα (22), κοινόχρηστοι χώροι (18), άδρευση (17), έντομα – τρωκτικά 5.

Related Articles

Το fonimaleviziou.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στην επίσκεψη σας. Διαβάστε εδώ περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου Προσωπικών Δεδομένων Αποδέχομαι Περισσότερα...