Λίγο μετά της 7 το απόγευμα ξέσπασε φωτιά στο δήμο Μαλεβιζίου ,λίγο πριν την Αγ. Πελαγία .
Η πυρκαγιά έλαβε χώρα κοντά στον οικισμό «Θησέα» και με την έγκαιρη επέμβαση της πυροσβεστικής τέθηκε γρήγορα υπό έλεγχο. Στην κατάσβεση πήραν μέρος δύο οχήματα και σύμφωνα με πληροφορίες η πυρκαγιά ξεκίνησε από βραχυκύκλωμα σε πυλώνα της ΔΕΗ.
Στο σημείο βρέθηκε άμεσα ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας Μαλεβιζίου Γιώργος Πετούσης, που ενημερώθηκε για το συμβάν από τον επικεφαλής της Πυροσβεστικής και κατοίκους της περιοχής.




