Αυξήσεις – φωτιά στις χρεώσεις των e-shops

Petite Perle 300×250

Όπως αποκαλύπτεται στην ενδιάμεση έκθεση της κλαδικής έρευνας που διεξάγει η Επιτροπή Ανταγωνισμού για το e-commerce, καταγράφεται μία κατακόρυφη αύξηση στις χρεώσεις των πλατφορμών προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα που φιλοξενούν.

Η έρευνα, που τέθηκε από χθες σε δημόσια διαβούλευση, εντοπίζει μία σειρά ζητημάτων που κινούνται στο όριο των αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών και αναμένεται να διερευνηθούν περαιτέρω.

Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των χρεώσεων μεταξύ των πλατφορμών και των διαδικτυακών καταστημάτων, η έρευνα εξετάζοντας κυρίως τις μηχανές αναζήτησης ή σύγκρισης τιμών εντοπίζει μία σημαντική αύξηση στις χρεώσεις που φθάνει το 100% μέσα στην τελευταία διετία.

Για παράδειγμα η χρέωση που επέβαλαν σε κάποιο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών με βάση το μοντέλο χρέωσης ανά επίσκεψη κάποιου δυνητικού πελάτη έφθασε το Δεκέμβριο του 2020 τα 23 – 34 λεπτά του ευρώ όταν ένα χρόνο πριν, το Δεκέμβριο του 2019 ήταν 15 – 19 λεπτά.

Σύμφωνα με την έκθεση, αυτό το μοντέλο χρεώσεων χρησιμοποιούν πολύ γνωστές πλατφόρμες, όπως οι Glami, Bestprice, Kelkoo, Shopistas, Skroutz και Totos.

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ