Ο νεαρος μπακ του Εργοτέλη Δημητρης Στεφανακης παρακολούθησε απο κοντά το φιλικό αγώνα του Αλμυρού με την Κ.19 του ΟΦΗ.
Προβληματίστηκε μάλιστα πολύ από την καταπληκτική απόδοση του Αλμυρού , με την πληρότητα του ρόστερ που κάνει πλέον δεύτερες σκέψεις αν πρέπει να πάει στην ομάδα του Γαζίου αφού υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει μειωμένο χρόνο συμμετοχής.
Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google
