“Deal” έκανε ο Όμιλος Αλμπαντάκη

by litsa TSANTIRAKI

Τελευταία Ενημέρωση:

Εμπορική συμφωνία στην ANUGA του δίνει νέα ώθηση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ Kορίνα Καφετζοπούλου

Εφαλτήριο για την Cretan Mill φαίνεται ότι ήταν η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών ANUGA 2021, που πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία της Γερμανίας, από τις 9-13 Οκτωβρίου.

Μια καλή συμφωνία που κλείστηκε με αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Ευρώπης για αγουρέλαιο, φέρνει καλούς οιωνούς για την εταιρεία αλλά και τους παραγωγούς, προμηνύοντας καλύτερες τιμές.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Αλμπαντάκη, Μιχάλης Αλμπάντακης, μίλησε στη “Φωνή του Μαλεβιζίου”, για την σημαντικότητα της έκθεσης που τονώνει την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων.

Η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών ANUGA είναι βαρόμετρο στο χώρο των τροφίμων και ύστερα από τα δύο χρόνια πανδημίας που είχε να διεξαχθεί, ήρθε να επιβεβαιώσει την αξία της ως παγκόσμια πλατφόρμα παρουσίασης της τελευταίας λέξης στη βιομηχανία τροφίμων.

«Δεν μπορούμε να κρύψουμε την αλήθεια. Τα δυο χρόνια που πέρασαν ήταν εξαιρετικά δύσκολα για όλους. Η αγορά συνεχίζει να είναι πτωτική εξαιτίας και της μειωμένης παραγωγής στις παραδοσιακές χώρες ελαιόλαδου. Αυτό βοηθάει όμως στην αύξηση της τιμής. Είμαστε ευτυχείς που από τη Γερμανία φεύγουμε, με μια για εμάς καλή συμφωνία, που θα μας δώσει ώθηση στην έναρξη της νέας ελαιοκομικής περιόδου. Αυτή η συμφωνία μας κάνει αισιόδοξους ότι θα είμαστε σε θέση να δώσουμε καλές τιμές στους παραγωγούς μας. Πιο αναλυτικά στοιχεία θα δώσουμε εκ καιρώ», σημείωσε ο κ. Αλμπαντάκης.

Σύμφωνα με τον κ. Αλμπαντάκη στην φετινή έκθεση που είχε να πραγματοποιηθεί από το 2019, συμμετείχαν περίπου 4.500 χιλιάδες εκθέτες.

Παρά τα αυστηρά πρωτόκολλα και το εισιτήριο των 50 ευρώ, προσέλκυσε περίπου 90.000 επισκέπτες.
Δεκάδες επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα προϊόντα τις Cretan Mill, όπως είπε ο κ. Αλμπαντάκης.
«Εκθέσεις τέτοιου βεληνεκούς, ενισχύουν την εξωστρέφεια μας και μας βοηθούν να επανακαθορίσουμε το στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας. Οι δεκάδες συναντήσεις που πραγματοποιήσαμε μας έφεραν σε επαφή με αγοραστικό κοινό δημιουργώντας τις βάσεις για πιθανές νέες συνεργασίες».

Παράλληλα όλοι οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν από κοντά τα βραβευμένα ελαιόλαδα της Κρητικής εταιρίας.

Στόχος της Cretan Mill ήταν και παραμένει, η συνεχής ενημέρωση με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κόσμου σχετικά με το ελαιόλαδου και τις ευεργετικές του ιδιότητες στην διατροφή.

Related Articles

Το fonimaleviziou.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στην επίσκεψη σας. Διαβάστε εδώ περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου Προσωπικών Δεδομένων Αποδέχομαι Περισσότερα...