Με ένα κλικ στο Δήμο Μαλεβιζίου γλυτώνεις κόπο και ταλαιπωρία (βίντεο)

Petite Perle 300×250

Ψηφιακά πλέον έξι σημαντικές λειτουργίες για δημότες και επιχειρήσεις

Της Κορίνας Καφετζοπούλου

Το στόχο  «τέλος η πληροφορία από τον γκισέ»  έβαλε η δημοτική Αρχή Μαλεβιζίου και μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα είναι πλέον έτοιμη να δεχτεί τους δημότες ηλεκτρονικά για όλες τις υπηρεσίες και της διευθύνσεις της για ενημέρωση, πιστοποιητικά, πληρωμές, ραντεβού μέχρι και τηλεδιάσκεψη μεταξύ του υπαλλήλου και του πολίτη.

Αυτή τη στιγμή ο δήμος έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή βάση και μπορεί να εξυπηρετήσει περισσότερες από 95 αιτήσεις, την ώρα που ο δήμος Αθηναίων  εξυπηρετεί 100.  

 Ο δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας μαζί με  την "ψυχή" του τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής,   Επικοινωνίας  Σπύρο Καπετανάκη παρουσίασαν το ψηφιακό Μαλεβίζι, μια επίπονη εργασία που δίνει προοπτική  στο Δήμο και φυσικά στους δημότες, λύνοντας τους τα χέρια, ως προς την εξυπηρέτηση δεκάδων λειτουργιών.

Μετά τη γραμμή του Δημότη που έχει δεχτεί περισσότερα από 1500 αιτήματα και έχει ανταπεξέλθει σε ένα ποσοστό που ξεπερνά το 70% ,  ο δήμος Μαλεβιζίου είναι σε θέση να γυρίσει άλλη μια ψηφιακή σελίδα για ηλεκτρονικά: ραντεβού, πληροφόρηση,  πληρωμές ΔΙΑΣ, διαβουλεύσεις, αιτήσεις δικαιολογητικά, τιμολόγια-  κανονισμοί.

H διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις .

Οι δημότες αρκεί να επισκεφθούν την ηλεκτρονική σελίδα του δήμου malevizi.dov.gr και στη συνέχεια να επιλέξουν το e- services.

Θα τους ζητηθούν προσωπικά στοιχεία προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση. Τόσο για τα προσωπικά δεδομένα όσο και για τις πληρωμές έχουν τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας.

 Ψηφιακές  λειτουργίες παρέχονται για τη  δημοτική βιβλιοθήκη για την επαφή με το δήμο και την αμφίδρομη επικοινωνία μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Σημαντική είναι η δυνατότητα που παρέχει ο δήμος για δωρεάν ασύρματο WIFI.   

Ο  Δήμαρχος Μαλεβιζίου με την επίσημη ενημέρωση που έγινε προς τους δημοσιογράφους εγκαινίασε τη νέα εποχή της εξυπηρέτησης των πολιτών, απόλυτος στόχος που είχε βάλει από την αρχή της θητείας , όπως είπε χαρακτηριστικά,  και κάλεσε τους δημότες να γίνουν χρήστες του malevizi.gov.gr/ e-services.

H αρχή αυτή θα διευκολύνει και τη λειτουργία του Δήμου αλλά και τον πολίτη, διότι θα υπάρχει έλεγχος από τους αρμόδιους αντιδημάρχους αλλά και προσωπικά τον ίδιο.

Ο κ. Μποκέας ευχαρίστησε τον κ. Καπετανάκη όπως και το επιτελείο της αρμόδιας διεύθυνσης τις κυρίες Ελένη Μαυροκουκουλάκη, Μαρία Μανετάκη αλλά κι όλους τους υπαλλήλους των διευθύνσεων που βοήθουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου.   

Αναλυτικά το  "e-Services προς τους πολίτες παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

1.      Γραμμή Δημότη 15330 & Εφαρμογή «Δημότης  Μαλεβιζίου»

{Βράβευση Best City Awards 2020}

Με τη βραβευμένη mobile & web εφαρμογή «Δημότης Μαλεβιζίου» και τον 5ψήφιο αριθμό 15330, ο Δήμος βρίσκεται δίπλα στον πολίτη, καταγράφοντας τα ζητήματα της καθημερινότητας, ενώ παράλληλα τον κρατά ενήμερο σε όλα τα στάδια μέχρι τη διαπεραίωση τους, με ταχύτητα και διαφάνεια.

2.      Ηλεκτρονικά Ραντεβού

Με το νέο σύστημα των ηλεκτρονικών ραντεβού είναι δυνατή η εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων εξ αποστάσεως, καθώς δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής καταχώρησης φυσικού ραντεβού με τις υπηρεσίες του Δήμου ή μέσω τηλεδιάσκεψης.

3.      Ηλεκτρονική Πληροφόρηση Συναλλασσομένων

Μέσω της διαδικτυακής οικονομικής πληροφόρησης συναλλασσομένων, οι δημότες αποκτούν  εξατομικευμένη on line πρόσβαση στις ειδοποιήσεις που τους αφορούν, στην καρτέλα οφειλέτη και στις ρυθμίσεις. Οι δε προμηθευτές,  έχουν τη δυνατότητα άμεσης πληροφόρησης τους, αναφορικά με τις συναλλαγές τους με το Δήμο.

4.      Ηλεκτρονικές Πληρωμές ΔΙΑΣ

Με τη χρήση του συστήματος διατραπεζικών πληρωμών ΔΙΑΣ διευκολύνεται η συναλλαγή των πολιτών με το Δήμο, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο, ενώ η αποτελεσματικότητα επιτυγχάνεται γρηγορότερα και πιο οικονομικά τόσο για τους πολίτες όσο και για την υπηρεσία

5.      Ηλεκτρονικές Διαβουλεύσεις

Μέσω των ηλεκτρονικών διαβουλεύσεων ο Δήμος Μαλεβιζίου δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να καταθέτουν προτάσεις και να εκφράζουν τις προτιμήσεις τους σε θέματα που άπτονται της καθημερινής ζωής του πολίτη

6.      Ανοικτός Δημόσιος Κατάλογος (OPAC) της  Δημοτικής Βιβλιοθήκης

Με τη χρήση του συστήματος OPAC της Δημοτικής Βιβλιοθήκης ο δημότης έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί ως μέλος και να αποκτήσει πρόσβαση στον κατάλογο των διαθέσιμων προς δανεισμό τεκμηρίων της βιβλιοθήκης   

7.      Ηλεκτρονικές Αιτήσεις – Δικαιολογητικά

Η πληροφόρηση για τις απαιτούμενες διαδικασίες και δικαιολογητικά που απαιτούνται  για την υποβολή αιτήσεων του δημότη και των επιχειρήσεων παρέχεται πλέον διαδικτυακά. Με τον τρόπο αυτό ο Δήμος ενισχύει τη διαφάνεια διευκολύνοντας την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση

8.      Τιμολόγια & Κανονισμοί

Μέσω αυτής της ενότητας είναι δυνατή η πληροφόρηση των δημοτών και των επιχειρήσεων για τους τρέχοντες κανονισμούς και τα τιμολόγια των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου Μαλεβιζίου

9.      Δωρεάν Ασύρματο Δίκτυο Wifi

Ο Δήμος Μαλεβιζίου διαθέτει εκτεταμένο δίκτυο wifi εγκατεστημένο σε δημόσιους κοινοχρήστους χώρους (πλατείες, παραλίες κλπ) για τη δωρεάν ευρυζωνική  πρόσβαση των δημοτών και  επισκεπτών στο διαδίκτυο, υλοποιημένο με ίδια έσοδα και ευρωπαϊκούς πόρους (Wifi4EU)

10.    Ο Δήμος μας Live!

Η αμεσότητα και η αμφίδρομη επικοινωνία με το δημότη αποτελεί βασική προτεραιότητα για το Δήμο Μαλεβιζίου, αυτό επιτυγχάνεται μέσω των Κοινωνικών δικτυών (Facebook, Messenger & Instagram) και του καναλιού του Δήμου στο YouTube

Μαλεβίζι - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ