Άρης Σερβετάλης: Ο άνθρωπος του Θεού που τους «άδειασε» όλους

Petite Perle 300×250

Πώς ο ταλαντούχος ηθοποιός κατάφερε να προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων με την απόφασή του να αποχωρήσει από την θεατρική παράσταση «Ρινόκερος»

«Τα πρόσωπα έφυγαν, χάθηκαν έγιναν δημόσιες μονάδες σε μια αγέλη που αυξάνεται…Από 15\10 ένας Ρινόκερος στην Πειραιώς…»
Τάδε έφη Άρης Σερβετάλης πριν από πέντε εβδομάδες στην ανάρτηση που έκανε για τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στο πασίγνωστο θεατρικό του Ευγένιου Ιονέσκο.

Μόνο που από την Δευτέρα το βράδυ έγινε και ο ίδιος αρνητικός πρωταγωνιστής με την απόφασή του να αποχωρήσει από τον θίασο και την παράσταση, επειδή η είσοδος θα επιτρεπόταν μόνο σε εμβολιασμένους.

Κάπως έτσι ο κινηματογραφικός Άγιος Νεκτάριος ή ο άνθρωπος του Θεού «άδειασε» τους συμπρωταγωνιστές του, τους ταξιθέτες, τις καθαρίστριες και εν γένει όλους όσους εργάζονταν στην συγκεκριμένη παραγωγή στην ανεργία.

Κάτι που ηχεί τουλάχιστον λυπηρό για τον εξαιρετικό ηθοποιό, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει έρθει πολύ κοντά στην θρησκεία, ξορκίζοντας το παρελθόν του.

Ένα παρελθόν που δεν έχει καμία σχέση με τον σημερινό του βίο, ο οποίος άλλαξε από την στιγμή που συνάντησε έναν μοναχό οποίος έγινε ο πνευματικός του.

Αρνητής του εμβολίου και ο μόνος ανεμβολίαστος ανάμεσα σε είκοσι άτομα επέλεξε να τους «κρεμάσει» επειδή η τέχνη είναι για όλους, κάτι με το οποίο δεν διαφωνεί κανείς.

Οι αντιδράσεις των συναδέλφων του για τον καλοπληρωμένο ηθοποιό ήταν έντονες, ειδικά από την στιγμή που έγινε γνωστό ότι η παραγωγή του πρότεινε να συνεχιστούν οι παραστάσεις μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου και μετά να κατέβει, δεσμευόμενη να εξοφλήσει άπαντες μέχρι το τέλος της θεατρικής σεζόν.

Όμως ο Σερβετάλης αρνήθηκε πάλι και αποχώρησε ως ένας άνθρωπος του Θεού πλέον, που αρνείται όπως έχει δικαίωμα να εμβολιαστεί, αναλαμβάνοντας όλα τα ρίσκα.

Δεν είχε όμως δικαίωμα λένε πολλοί συνάδελφοί του να μην σκεφτεί ότι αφήνει τόσο κόσμο άνεργο με την απόφαση αυτή, ειδικά από την στιγμή που έχει έρθει τόσο κοντά με τον Θεό.

Οι επιλεκτικές ευαισθησίες

Από την Φαίη Κοκκινοπούλου και τον Αντώνη Καφετζόπουλο, μέχρι τον Σπύρο Μπιμπίλα και τον Θάνο Μπίρκο που έπαιζε μαζί του στον «Ρινόκερο» στηλίτευσαν την επιλογή του.

Πιο σκληρός απ' όλους; Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης με ένα ποστ που δεν αφήνει τίποτε να πέσει κάτω: «Δικαίωμά σου να εμβολιαστείς ή να μην εμβολιαστείς. Δε θες να παίζεις μόνο για εμβολιασμένους, και αυτό είναι δικαίωμά σου. Έχεις ενημερώσει την παραγωγή σχετικά και εκείνη πετάει τη μπάλα στην εξέδρα προφανώς για να μη χάσει τον πρωταγωνιστή της και δεν φροντίζει να έχει αντικαταστάτη– πως να αντικαταστήσεις τον Άρη Σερβετάλη στο ελληνικό θέατρο και να έχεις την ανταποδοτικότητα στο ταμείο (ας μη γελιόμαστε), δικαίωμά της».

Στην συνέχεια αναφέρεται στις ευαισθησίες του Σερβετάλη.

«Τόσα χρόνια που είμαστε χωρίς συλλογικές συμβάσεις εργασίας δεν κατεβάζεις παραστάσεις όμως, δεν βλέπω να έχεις την ίδια ευαισθησία, ίσως γιατί ο πνευματικός σου δε σου έδωσε το δικαίωμα να το κάνεις.

Οι συνάδερφοι σου, οι εργαζόμενοι στο θέατρο μένουν στην ανεργία. Είχαν δικαίωμα να ξέρουν τις προθέσεις σου; Τους είχες ενημερώσει σχετικά; Το καλοκαίρι έπαιζες ανεμβολίαστος πάλι και από τύχη ή θέλημα του Θεού δεν σταμάτησαν οι παραστάσεις».

Σταμάτησαν τώρα από έναν ηθοποιό με ειδικό ερμηνευτικό βάρος που αποδείχτηκε κατώτερος των περιστάσεων σύμφωνα με τους συναδέλφους του.

Γιατί όσο ταλαντούχος και να είσαι όταν αποφασίζεις να κάνεις lockdown σε ένα θέατρο όπου είσαι το πρώτο βιολί, επειδή τα πιστεύω σου αντιτίθενται στη λογική μιας πρωτόγνωρης πανδημίας, τότε μάλλον κάπου έχεις κάνει λάθος.

Όλοι οι άνθρωποι κάνουμε λάθη και ο πάλαι ποτέ νεαρός που αγαπήσαμε στο «Είσαι το ταίρι μου» ως Λάζαρο ωρίμασε, ξόρκισε όπως έχει πει τους προσωπικούς του δαίμονες αφού πρώτα αναζήτησε εφήμερες ηδονές.

Βρήκε τελικά τον δρόμο του Θεού, μόνο που είναι σίγουρο ότι ακόμη και ο Θεός δεν θα ήθελε να μείνουν άνεργοι τόσοι άνθρωποι, επειδή ένα τέκνο του επέλεξε να βαδίσει το μονοπάτι του, αλλά δεν κατάλαβε ότι αυτή την φορά πήρε λάθος στροφή.

Πηγή: protothema

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ