Λύκειο Γαζίου: Διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Στατιστικής!

Petite Perle 300×250

Τρία συνολικά τα σχολεία της Κρήτης

Ακόμη μία διάκριση για το Γενικό Λύκειο Γαζίου "Δομήνικος Θεοτοκόπουλος" και για τους μαθητές της Α' Λυκείου Στέλιο Δερμιτζάκη, Μηνά Λεμονάκη και Σταύρο Χρονάκη, υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού Μανώλη Συριγωνάκη, έφτασαν στην τελική φάση του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Στατιστικής, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανάπτυξη της Στατιστικής Παιδείας στην Ελλάδα».

Στόχος των μαθητών είναι το επόμενο διάστημα να μπουν στην ομάδα των πέντε καλύτερων από τους ήδη διακριθέντες που οδηγεί στον Ευρωπαϊκό τελικό.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στον εν λόγω διαγωνισμό, τον οποίο διοργανώνει η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι μαθητές διαγωνίζονται σε προβλήματα Στατιστικής και ενδιαφέρονται για τον τρόπο παραγωγής και τη χρήση των επίσημων στατιστικών στην καθημερινότητά τους, αλλά και σε άλλους τομείς της κοινωνίας, όπως στην οικονομία και τη χάραξη πολιτικής.

Το Λύκειο Γαζίου βρίσκεται ανάμεσα στα 39 Λύκεια της Ελλάδας που προκρίθηκαν στην τελική φάση. Να
αναφέρουμε ότι από την Κρήτη μόλις 4 Λύκεια πήραν το «εισιτήριο» για την επόμενη φάση, τα οποία είναι
τα: Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου με την ομάδα «COSYNOT», Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου με

την ομάδα «BINGBANG3», το Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου με την ομάδα «TRIPOL» και το Λύκειο Γαζίου με την ομάδα «GAZI1». Αξίζει να τονιστεί ότι ο διαγωνισμός είναι μια καλή ευκαιρία για τους μαθητές να γνωρίσουν τους βασικούς κανόνες της στατιστικής που τους είναι απαραίτητοι σε οποιαδήποτε έρευνα.

Η Στατιστική κατέχει εξέχουσα θέση σε όλες τις επιστήμες και η χρησιμότητα της είναι φανερή από το γεγονός ότι διδάσκεται σε όλες τις Πανεπιστημιακές σχολές. Αποτελεί βασικό εργαλείο σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση στο τομέα της διοίκησης.

Παρά το γεγονός ότι η Στατιστική ως έννοια εμφανίζεται από τους μυθικούς χρόνους από της πρώτης δημιουργίας οργανωμένων κοινωνιών και αποσκοπεί στην εξαγωγή των «καλύτερων» πληροφοριών από τα διαθέσιμα δεδομένα, κατατάσσοντας την με αυτό το τρόπο ως κλάδο της θεωρίας των αποφάσεων, η πολιτεία επέλεξε να υποβαθμίσει τη διδασκαλία του μαθήματος της Στατιστικής και των Πιθανοτήτων, αφαιρώντας τη δυνατότητα από τους μαθητές να
παρακολουθήσουν στο σχολείο αναλυτικά στοιχεία της Στατιστικής, τα οποία θα τους είναι χρήσιμα στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ