Kαλλιθέα: Βεβήλωσαν σοβιετικό μνημείο ακολούθησε οργισμένη ανακοίνωση της ρωσικής πρεσβείας

Την οργή της ρωσικής πρεσβείας προκάλεσε η βεβήλωση του Μνημείου των Σοβιετικών Μαχητών Πεσόντων στην Καλλιθέα.

Φιλοναζί έγραψαν τη λέξη «Azov» που παραπέμπει στο διαβόητο ναζιστικό Τάγμα Αζόφ που έχει «πλούσια» δράση εδώ και χρόνια στην Ουκρανία.

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ