Η ΠΑΕ ΟΦΗ ευχήθηκε για τούτες τις Άγιες μέρες της Ανάστασης σε όλο τον κόσμο.
Αναλυτικά το μήνημα της ΠΑΕ:

«Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! Καλό Πάσχα σε όλους!»
Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google
Η ΠΑΕ ΟΦΗ ευχήθηκε για τούτες τις Άγιες μέρες της Ανάστασης σε όλο τον κόσμο.
Αναλυτικά το μήνημα της ΠΑΕ:

«Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! Καλό Πάσχα σε όλους!»
Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google