Καταγγελία πολίτη για το νερό της Αμμουδάρας – Η απάντηση της ΔΕΥΑΜ

Petite Perle 300×250

Μια καταγγελία πολίτη έφτασε στο email της Φωνής του Μαλεβιζίου, που αναφέρει "δυστυχώς υποχρεούμαστε από τους υπαλλήλους των υπηρεσιών, να επικοινωνούμε μαζί σας, καθώς εκείνοι δεν μπαίνουν στον κόπο να απαντήσουν στα ερωτήματα μας". 

Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, οι κάτοικοι της περιοχής αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το νερό της Αμμουδάρας, με αποτέλεσμα να έχουν αναγκαστεί να πληρώσουν δύο φορές για να καθαρίσουν τα ντεπόζιτα τους από τις λάσπες.

Αναλυτικά η καταγγελία:

Από τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου, το νερό στην περιοχή της Αμμουδάρας, είναι καφέ- λασπωμένο. Έχουμε καθαρίσει δυο φορές τα ντεπόζιτα του νερού, ώστε να αφαιρεθούν οι λάσπες. Πριν από δέκα μέρες περίπου σταμάτησε το φαινόμενο και από την αρχή της προηγούμενης εβδομάδας, πάλι τα ίδια. Στη ΔΕΥΑΜ δεν απαντούν καν στο τηλέφωνο. Πότε θα σεβαστεί κάποιος υπεύθυνος τα χρήματα των πολιτών; 

Η απάντηση της ΔΕΥΑΜ

Η Φωνή του Μαλεβιζίου επικοινώνησε με την υπηρεσία και το τμήμα βλαβών και σύμφωνα με την υπάλληλο "σήμερα ενημερώθηκε η υπηρεσία μας από πολίτη που διαμένει στην περιοχή. Θα το δουν τα συνεργεία της ΔΕΥΑΜ και θα λυθεί το πρόβλημα το συντομότερο δυνατόν".

  • Φωτογραφία αρχείου

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ