Λ. Αυγενάκης: «Χρόνια πολλά στο Πυροσβεστικό Σώμα»

17 Δεκεμβρίου εορτάζουμε τους Προστάτες του Πυροσβεστικού Σώματος, Άγιους Τρείς Παίδες εν Καμίνω.Τιμούμε τις γυναίκες και τους άντρες του Πυροσβεστικού σώματος. Τιμούμε το θάρρος , τη σεμνότητα και την ανιδιοτελή προσφορά τους στην κοινωνία.
Χρόνια πολλά στο Πυροσβεστικό Σώμα.

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ