Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις εξατομικευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram

Petite Perle 300×250

Η Meta υπέστη σήμερα μια «μεγάλη ήττα», όπως αναφέρουν οι New York Times, που θα μπορούσε να υπονομεύσει σημαντικά και τις – μέσω Facebook και Instagram – διαφημιστικές της δραστηριότητες στην Ευρώπη.

Η αρμόδια ιρλανδική Αρχή επέβαλε πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta, τη μητρική των Facebook και Instagram, με την κατηγορία ότι ανάγκασε τους χρήστες να συμφωνήσουν σε εξατομικευμένες διαφημίσεις κατά παράβαση των ευρωπαϊκών κανόνων απορρήτου.

Η Meta υπέστη σήμερα μια «μεγάλη ήττα», όπως αναφέρουν σε άρθρο τους οι New York Times. Μια «μεγάλη ήττα» η οποία θα μπορούσε να υπονομεύσει σημαντικά και τις – μέσω Facebook και Instagram – διαφημιστικές δραστηριότητες της εταιρείας.

Oι ρυθμιστικές Αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκριναν ότι η Meta ανάγκασε τους χρήστες της να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις, παραβιάζοντας όμως έτσι την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Η ευρωπαϊκή απόφαση, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και ένα πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ (414 εκατομμυρίων δολαρίων), μπορεί τώρα να αναγκάσει τη Meta να προχωρήσει σε δαπανηρές αλλαγές στις διαφημιστικές της δραστηριότητές στην Ευρωπαϊκή Ένωση που ξεχωρίζει όμως ως μια από τις μεγαλύτερες αγορές της.

Πηγή: Kathimerini.gr

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ