Βαρύ είναι το πένθος στην ΔΕΥΑΗ μετά την είδηση θανάτου του 63χρονου άνδρα ο οποίος χθες βράδυ ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από το λιμανάκι των Γουβών.
Ο Μιχάλης Φαλατάκης ήταν συνταξιούχος εργαζόμενος της ΔΕΥΑΗ και εργαζόταν επί σειρά ετών στο τμήμα καταμέτρησης μέχρι πριν λίγους μήνες οπότε και βγήκε στη σύνταξη.
Όπως έγινε γνωστό από το Λιμενικό, στον άντρα αφού ανασύρθηκε από το νερό, παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από διασώστες του ΕΚΑΒ που έφτασαν στο σημείο, ενώ στη συνέχεια διακομίσθηκε με ασθενοφόρο όχημα στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
