Σαράντα μέρες πέρασαν από το θάνατο της Όλγας Τσιντάρη από τις Γωνιές, μιας γυναίκας ιδιαίτερα σεμνής και αγαπητής που πορεύτηκε στη ζωή του με ήθος και δοτικότητα προς την οικογένεια και τους συνανθρώπους της.
Την Κυριακή η οικογένεια της θα τελέσει το μνημόσυνο της στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στις Γωνιές Μαλεβιζίου καλώντας όσους την γνώρισαν και την αγάπησαν να παραβρεθούν.

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google
