Ένας χρόνος πέρασε που έφυγε από τη ζωή η Σεβαστή Καπελλάκη με τους δικούς τους ανθρώπους να την θυμούνται και να τιμούν την μνήμη της.
Το ετήσιο μνημόσυνο της θα γίνει την Κυριακή στις 8:30 το πρωί στο Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου στο Γάζι και η οικογένεια της καλεί όσους τιμούν την μνήμη της να παρεβρεθούν.

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google
