ΝΕ ΠΑΣΟΚ για επίσκεψη Σταϊκούρα : "Ξαναζέσταμα" παλιών έργων και ανακοινώσεων!

Petite Perle 300×250

Έχοντας αφήσει να περάσουν οι πρώτες ώρες από την επίσκεψη του
κυβερνητικού κλιμακίου του Υπουργείου Υποδομών και αφού δημόσια οι τοπικοί
φορείς και οι δήμαρχοι της Κρήτης έκαναν τη δική τους αποτίμηση, η Νομαρχιακή
Επιτροπή Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ κρίνει σκόπιμο να τοποθετηθεί σε μια
περιοδεία παλαιάς κοπής, που θυμίζει ανακύκλωση παλαιοκομματικής πρακτικής
από το νέο Υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα. Ο κ. Υπουργός λοιπόν μας σέρβιρε ξανά
το 'ξαναζέσταμα' παλαιών ανακοινώσεων και παλαιών έργων, με «επανορθωτικά
λίφτινγκ» προσαρμογής στην νέα πραγματικότητα.
Πάλι το τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά – Χερσόνησος, που τώρα βέβαια προβλέπεται να
συμβασιοποιηθεί τέλος του 2024 (εάν δεν ξανά αλλάξει κάτι στο σκηνικό διανομής
της πίτας των κατασκευαστικών έργων μεταξύ των κυρίαρχων εταιρειών του
κλάδου). Πάλι θα ξεκινήσουν τα έργα στα τμήματα του ΒΟΑΚ
Χερσόνησος-Νεάπολη και Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος, καμία όμως κουβέντα για τις
πραγματικές αιτίες και το πρόσθετο κόστος της 15μηνης πλέον καθυστέρησης
στο δεύτερο εξ αυτών. Καμία ανακοίνωση δεν υπήρξε για την επέκταση του
δρόμου ως την Σητεία. Τα μεγάλα λόγια περί «ενιαίου ΒΟΑΚ» είναι ένα κρύο
αστείο πλέον, που διαρκώς επαναλαμβάνεται για να παίζει στα κέντρα
ενημέρωσης της πρωτεύουσας.
Δεν μηδενίζουμε τις προσπάθειες και δεν λαϊκίζουμε… Στο πολύ σημαντικό έργο
κατασκευής του Νέου Αερολιμένα Καστελίου, όντως τα έργα πλέον προχωρούν με
ικανοποιητικούς ρυθμούς. Αν μάλιστα αλλάξει και η χάραξη της οδού προς ΒΟΑΚ,
όπως έχει ζητήσει η Περιφέρεια αλλά και φορείς του νησιού, θα είναι μια θετική
εξέλιξη. Επίσης η, αρκετά ασαφής βέβαια, ανακοίνωση της πιθανής εντός του
2024 συμβιασιοποίησης της κατασκευής του φράγματος στον Πλατύ ποταμό
Ρεθύμνου και των αγωγών του (και προς Μεσσαρά), δείχνει ότι υπάρχει κάποια
δρομολόγηση του έργου. Αλλά δεν μπορούμε να μην σταθούμε στο 'ανεκδοτικής
λογικής` γεγονός του να ανακοινώνεται ως σημαντικό έργο του Υπουργείου η
«με χρηματοδότηση της ΤΕΡΝΑ» συντήρηση του οδοστρώματος του διαδρόμου
του υφιστάμενου αεροδρομίου Ν. Καζαντζάκης». Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο
ανακοινώσεων, ο κ. Σταϊκούρας σε μια πρωτοφανή συμπεριφορά οίησης και
αλαζονείας αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, που εύλογα
ήθελαν και απαιτούσαν απαντήσεις στις λογικές απορίες και τα ερωτήματα για την
εξέλιξη των έργων στο νησί.
Μεταφέροντας και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας η Νομαρχιακή Επιτροπή
Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ, διερωτάται γιατί η κυβέρνηση έχει καθυστερήσει 5
ολόκληρα χρόνια στη υλοποίηση του ΒΟΑΚ; Άλλωστε μετά από τη δική μας
αντίδραση άνοιξαν επιτέλους οι προσφορές του ΒΟΑΚ και η κοινωνία ρωτά:
υπάρχει κάποιος λόγος για τόση καθυστέρηση; Ποιον άραγε εξυπηρετεί; Όχι
πάντως τους Κρητικούς, την τοπική κοινωνία και τις ανάγκες τη

Κρήτη - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ