Οι Απόκριες, το κέφι και η χαρά γιόρτασαν και φέτος στο Κεραμούτσι,
Όπως αναφέρει σε ανάρτηση του ο Πολιτιστικός Σύλλογος:
“Κάθε χρόνο και καλύτερα!!!!


Οι Απόκριες, το κέφι και η χαρά γιόρτασαν και φέτος στο Κεραμούτσι,
Όπως αναφέρει σε ανάρτηση του ο Πολιτιστικός Σύλλογος:
“Κάθε χρόνο και καλύτερα!!!!

