Γολγοθάς η εξυπηρέτηση στο μοναδικό υποκατάστημα Τράπεζας στο Γάζι

Petite Perle 300×250

Σε έναν πραγματικό "Γολγοθά" έχει μετατραπεί η εξυπηρέτηση των πολιτών και κυρίως των ηλικιωμένων σε καθημερινή βάση από το μοναδικό κατάστημα της τράπεζας στο Γάζι, όπως μαρτυρούν οι καταγγελίες των πολιτών στην Φωνή του Μαλεβιζίου.

Της Χρυσούλας Καλλιγιαννάκη

Όσοι μάλιστα δεν είναι πελάτες της εν λόγω τράπεζας τις περισσότερες φορές φεύγουν άπραγοι, αναζητώντας διέξοδο για εξυπηρέτηση σε άλλα καταστήματα.

Δεκάδες συνωστίζονται σε καθημερινή βάση έξω από το κατάστημα επί της Ελευθερίου Βενιζέλου και τις περισσότερες φορές αποχωρούν χωρίς να εξυπηρετηθούν, όπως μας λένε, μιας και το λιγοστό προσωπικό δεν προλαβαίνει να βοηθήσει κυρίως τους συνταξιούχους που δεν γνωρίζουν να κάνουν χρήση των ΑΤΜ για την πληρωμή των λογαριασμών τους.

Και για να συμβεί βέβαια αυτό, οι προσερχόμενοι θα πρέπει να είναι πελάτες της συγκεκριμένης τράπεζας, να έχουν δηλαδή λογαριασμό και κατ' επέκταση κάρτα χρεωστική ή πιστωτική για χρήση στα αυτόματα μηχανήματα.

Η μείωση των ταμείων της τράπεζας βέβαια συνοδεύτηκε και από την μείωση του προσωπικού των τραπεζών τα τελευταία χρόνια.

Πάντως, όπως λένε, η μείωση του αριθμού των ταμείων σε όλα τα τραπεζικά καταστήματα για πάσης φύσεως συναλλαγών και κυρίως για πληρωμές διαφόρων λογαριασμών και η μετάβαση στην εποχή των αυτοποιημένων συναλλαγών, είτε μέσω των ΑΤΜ, είτε μέσω e- banking, έχει μετατρέψει σε μαρτύριο τις συναλλαγές των πολιτών.

Οι συνταξιούχοι δε, που δεν είναι γνώστες της τεχνολογίας, όπως φαίνεται από τις εντονότατες διαμαρτυρίες τους στην Φωνή του Μαλεβιζίου, είναι τα θύματα της μετεξέλιξης των τραπεζικών ιδρυμάτων.

Αυτοί μάλιστα που δεν διαθέτουν την βοήθεια από τα παιδία τους και δεν γνωρίζουν την χρήση του e- banking συνωστίζονται καθημερινά στο μοναδικό τραπεζικό κατάστημα του Γαζίου για να κάνουν στις συναλλαγές τους, ευελπιστώντας σε βοήθεια από το λιγοστό προσωπικό. Έντονες είναι οι δια- μαρτυρίες τους καθώς υπάλληλοι τους οδηγούν στα ΑΤΜ για τις πληρωμές των λογαριασμό τους, εφόσον είναι πελάτες. Οι υπόλοιποι είτε αναγκάζονται να αναζητήσουν άλλη τράπεζα είτε να καταφύγουν ακόμη και σε μίνι ή σούπερ μάρκετ για πληρωμή απλών λογαρια- σμών, καταβάλλοντας βέβαια τη σχετική προμήθεια συναλλαγής.

Σημειώνεται πάντως πως μετά το κλείσιμο της Παγκρήτιας Τράπεζας στο Γάζι, όλο το βάρος πέφτει στο εν λόγο κατάστημα, που καλύπτει πλέον τις ανάγκες μιας μεγάλης γεωγραφικής περιφέρειας με πολλά χωριά από την ενδοχώρα του δήμου Μαλεβιζίου που διαθέτει επίσης έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ακόμα και η δυνατότητα των τηλεφωνικών ραντεβού που έφερε η περίοδος του εγκλεισμού λόγω του covid 19, δεν εξυπηρετεί, καθώς για τον ορισμό ενός ραντεβού απαιτείτε μεγάλη υπομονή μιας και η αναμονή μπορεί να φτάσει ακόμη και τον ενάμιση μήνα.

Μετά τις έντονες διαμαρτυρίες των πολιτών για τις οποίες έγινε μάρτυρας η Φωνή του Μαλεβιζίου απευθυνθήκαμε αρμοδίως χωρίς να λάβουμε ουσιαστικές απαντήσεις. Απλώς μας ενημέ- ρωσαν πως για αναλήψεις καταθέσεις και μεταφορές σε λογαριασμούς, στο εξής πραγματοποιούνται μόνο στα ΑΤΜ με την χρήση χρεωστικής κάρτας. Επίσης οι λογαριασμοί ΔΕΚΟ, άλλων οργανισμών και πιστωτικών καρτών, εξοφλούνται στα ΑΤΜ με την χρήση χρεωστικής κάρτας καθώς και μέσω winbank και mobile banking. Πρέπει δηλαδή να είσαι πελάτης. Ομοίως και η ενημέρωση λογαριασμών (κινήσεων & υπολοίπων) πραγματοποιείται μέσω της winbank web και mobile banking, καθώς και στα ΑΤΜ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση που βρίσκεται στην είσοδό του καταστήματος τα ΑμεΑ και τα λοιπά εμποδιζόμενα άτομα εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα. Καλούν μάλιστα τους πολίτες να χρησιμοποιούν τους κωδικούς που βρίσκονται στις ανακοινώσεις(σκανάροντας) για τον καθορισμό και τήρηση των προγραμματισμένων ραντεβού για τις τραπεζικές σας εργασίες στο κατάστημα.

Επίσης τους καλούν να αξιοποιήσουν τη χρεωστική κάρτα και τους κωδικούς πρόσβασης στην ηλεκτρονική τραπεζική (winbank web banking) της Τράπεζας Πειραιώς.

Η ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ

Μαλεβιζι - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ