Γάζι: Η ανάπλαση πήρε και τις αναμνήσεις των μαθητών….

Ένα ιδιαίτερο θέμα έθεσε στην πρόσφατη ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας του Δήμου Μαλεβιζίου,  ο δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης, Γιάννης Κοτσυφός, προκαλώντας αίσθηση με την αναφορά του

στην τύχη των δέντρων στην είσοδο του Γαζίου.

Πριν από 12 χρόνια, η σχολική κοινότητα του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γαζίου –με πρωτοβουλία του τότε διευθυντή κ. Νίκου Φαραζάκη και του Συλλόγου Γονέων– είχε προχωρήσει σε

δεντροφύτευση 20 δέντρων σε κοινόχρηστο χώρο στην είσοδο του Γαζίου, κατόπιν υπόδειξης της τότε Τεχνικής Υπηρεσίας.

Τα παιδιά εκείνης της εποχής, σήμερα ενήλικες 23-25 ετών, φρόντιζαν τα δέντρα αυτά μέχρι και σήμερα. Για τους ίδιους, αυτά τα δέντρα –ύψους 3-4 μέτρων– αποτελούσαν έναν ζωντανό δεσμό

με τα μαθητικά τους χρόνια.

Ωστόσο, στο πλαίσιο του έργου της ανάπλασης που εκτελείται αυτή την περίοδο, τα δέντρα αυτά ξεπατώθηκαν από τον εργολάβο, προκαλώντας έντονα παράπονα και απογοήτευση στους νέους

που είχαν επενδύσει κόπο στη φροντίδα τους. Ο κ. Κοτσυφός, ο οποίος την εποχή της δεντροφύτευσης ήταν Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων, μετέφερε στη λογοδοσία το μήνυμα της κοινωνίας,

τονίζοντας ότι το γεγονός αυτό πίκρανε πολλούς και φυσικά τον ίδιο.

Αν και στο σημείο προβλέπεται να γίνει νέα φύτευση στο πλαίσιο του έργου, η εξέλιξη αυτή αφήνει πίσω της  μια πικρή γεύση  για τον χαμό μιας προσπάθειας που είχε ριζώσει στην καρδιά της

τοπικής κοινωνίας.

 

 

 

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Μαλεβίζι - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ