Άλλο ένα κρούσμα του ιού Η1Ν1 εντοπίστηκε σήμερα σε παιδικό σταθμό του Ηρακλείου, χωρίς όμως να συντρέχει ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας.
Καθησυχαστικός εμφανίστηκε ο κ. Μανώλης Λουμπούνης, ο οποίος σε εκπομπή της ΚΡΗΤΗ ΤV δήλωσε ότι πρόκειται για ένα ήπιο περιστατικό και δεν τίθεται λόγος ανησυχίας, καθώς νοσούν πολλά παιδιά αυτή τη στιγμή σε όλη την Ελλάδα. Το παιδάκι διαγνώστηκε με τον ιό Η1Ν1 αλλά δεν χρειάστηκε να νοσηλευτεί.
Το γεγονός επιβεβαίωσε και η πρόεδρος του ΔΟΠΑΦΜΑΗ, Μαρία Κασωτάκη, η οποία τόνισε ότι παιδίατρος επισκέφθηκε τον παιδικό σταθμό του Ηρακλείου, ο οποίος αύριο θα λειτουργήσει κανονικά.
