Αισθανόμαστε την ανάγκη να απευθύνουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όσους που είτε με τα παρήγορα λόγια τους είτε με την παρουσία τους στην εξόδιο ακολουθία τίμησαν τον εκλιπόντα δικό μας άνθρωπο Ιωάννη Παγωμένο.
Ειδικότερα ευχαριστούμε το Δημοτικό Συμβούλιο Μαλεβιζίου και τον Δήμαρχο Μενέλαο Μποκέα καθώς και τον τέως Δήμαρχο Γαζίου Γεώργιο Μαρκογιαννάκη.
Επίσης ευχαριστούμε όλους και όλες που κατέθεσαν διάφορες δωρεές αλλα΄και στεφάνια στη μνήμη του.
Τέλος ευχαριστούμε θερμά την Αιματολογική Κλινική του ΠΑΓΝΗ και την Ιατρό Μαρία Ξημέρη που φρόντισε με αγάπη σε όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τον αγαπημένο μας αδελφό.
Η οικογένεια Ιωάννη Παγωμένου
Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google
