Ο ΑΟΤ ανώτερος νίκησε με 3-2 τον Ολυμπιακό

Ύστερα από ένα καταπληκτικό παιχνίδι πλούσιο σε φάσεις, γκολ, δοκάρια, χαμένες ευκαιρίες ο ΑΟΤ νίκησε στην ηλικία 2007 τον Ολυμπιακό με 3-2 αν και βρέθηκε να χάνει με 2-0.

Στο 17’ δοκάρι σε μακρινό σουτ του Φυντικάκη για τον ΑΟΤ και στο επόμενο λεπτό δοκάρι για τον Βαγκέ για τους ερυθρόλευκους. Στο 21’ ασίστ του Βαγκέ ο Κεφαλογιάννης έκανε το 0-1. Στο 28’ δοκάρι ξανά ο Βαγκές και στο 30’ ο Βιδάκης με πλάσε έκανε το 0-2.

Στο 35’ ο Αρμπαν ανάμεσα σε τρείς αμυντικούς με σουτ μείωσε σε 1-2. Στο 41’ ο Τσιμπραγάκης ισοφάρισε σε 2-2. Στο 47’ ο Παπαδάκης με απευθείας φάουλ έγραψε το τελικό 3-2.

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ