Θετικός στον κορωνοϊό o Δήμαρχος Ηρακλείου

Θετικός στον covid-19 διαγνώστηκε το απόγευμα της  Παρασκευής 11 Φεβρουαρίου 2022 ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός, μετά από μοριακό τεστ στο οποίο υπεβλήθη προληπτικά.

Ο Δήμαρχος είναι πλήρως εμβολιασμένος και καλά στην υγεία του. Θα παραμείνει σε καραντίνα στην οικία του ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών. 

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ