Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε, ο πρωί της Τετάρτης, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να προχωρήσει στη διαδικασία έκδοσης του νέου δελτίου ταυτότητας.

Ο πρωθυπουργός ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα.
Πηγή: creta24.gr
Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

