Την Κυριακή 2 Ιουνίου θα τελεστεί το μνημόσυνο του Γιάννη Βιστάκη στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου στο Κοιμητήριο Γαζίου. Του Γιάννη, που πριν 40 ημέρες έφυγε από τη ζωή τόσο άδικα, σε τροχαίο δυστύχημα
Στην προσωπική της σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης η σύζυγος του, Χριστίνα γράφει:
Ευχαριστώ όλους από καρδιάς για την αγάπη που μου εκφράζεται καθημερινά για τον σύζυγό μου ΒΙΣΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗ.
Ο Θεός θέλησε να τον πάρει μαζί του…. Και το απόδειξε με την ημέρα του θανάτου του… κι εγώ είμαι πολύ μικρή μπροστά στον θεό για να κρίνω αυτήν την πράξη… Εύχομαι σε όλους σας να είστε καλά να τον θυμάστε … και το χαμόγελο του καθώς και η στάση που κρατούσε απέναντί στην ζωή να γίνει παράδειγμα για όλους μας ….
