Στα αζήτητα του νεκροτομείου δύο άνθρωποι που ζούσαν «στα σκουπίδια» 15/02/2023 10:47 Δύο άνθρωποι που ζούσαν άστεγοι στο Βόλο δεν αναζητήθηκαν από κανέναν. Τεράστιο είναι όπως!-->!-->!-->…