Φτηνή η επιχειρηματολογία της ΝΔ για την επιβολή διοδίων στην Κρήτη

Petite Perle 300×250

Ο πρώην υπουργός Υποδομών, από το Ηράκλειο, επιτέθηκε στην κυβέρνηση και προέβλεψε ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει με πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα

Της Κορίνας Καφετζοπούλου

Περισσότερο από μια ώρα διήρκησε η ενημερωτική – επιμορφωτική συνέντευξη τύπου που παραχώρησε  ο πρώην υπουργός Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος, από  το Ηράκλειο επέλεξε  να απαντήσει στον νυν υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή στις βολές που έχει δεχτεί η προηγούμενη κυβέρνηση για τους σχεδιασμούς που έγιναν για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ

«Κάποιος πρέπει να τους εξηγήσει  τι σημαίνει η λέξη σκίτσα», είπε  κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του, ενώ λίγο αργότερα κατηγόρησε τη ΝΔ  ότι χρησιμοποιεί «φτηνή επιχειρηματολογία» για να επιβάλει διόδια στην Κρήτη.

Στο σημείο σκίτσα στάθηκε αρκετή ώρα ο κ. Σπίρτζης και παρουσίασε ξανά το πλάνο για τον ΒΟΑΚ και όλη την προεργασία που έχει γίνει για τη συλλογή των προκαταρκτικών στοιχείων που αποδεικνύουν τους κυκλοφοριακούς φόρτους αλλά και γιατί το έργο πρέπει να γίνει τμηματικά με διάφορους μεθόδους εκτέλεσης.

Είπε ότι δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο το έργο αυτό κόστους 1,5 δις ευρώ να χρηματοδοτηθεί  εξ ολοκλήρου από τη ευρωπαϊκή ένωση αν θέλουμε να υλοποιηθεί στην Κρήτη ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος και όχι απλά ένας δρόμος.

Όσον αφορά στον χαρακτηρισμό του έργου , ως εθνικής σημασίας από τη ΝΔ, ανέφερε ότι ήδη αυτό είχε προβλεφθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και απλά αυτό βοηθάει  στο να γίνει πιο ευέλικτη η διαδικασία των απαλλοτριώσεων.   

Συμπερασματικά ανέφερε πως :

Το έργο θα γίνει με πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα

Η ανατροπή του υπάρχοντος σχεδιασμού με τις  τρεις διαγωνιστικές διαδικασίες στέλνει την υλοποίηση του έργου σε απροσδιόριστο χρονικό ορίζοντα .
Αν αυτά που σκέφτεται ο Πρωθυπουργός για  να γίνει ο ΒΟΑΚ με την υπάρχουσα παραχώρηση – φαντάζομαι εννοεί τη Αττική Οδό – εκεί είναι που δε θα γίνει ποτέ  

Υπάρχουν μελέτες και όχι σκίτσα σε κλίμακα

 1 προς 5.000 κι έχουν  ανατεθεί  σε  κλίμακα 1 προς 2000, για  να μην μπει το έργο σε  ατέρμονες διαδικασίες   

 Ο ενιαίος διαγωνισμός από το Καστέλι Χανιών ως τη Σητεία ή ως τον  Άγιο Νικόλαο ή ως τη Νεάπολη συνεπάγεται την υλοποίηση του ΒΟΑΚ με μικρότερες διατομές χωρίς διαχωριστική νησίδα στη μέση.

 Όχι στα διόδια λέει ο ΣΥΡΙΖΑ

Η επιβολή διοδίων στους Κρητικούς δείχνει το σκληρό νεοφιλελεύθερο πρόσωπο της ΝΔ,  που θέτει τα έργα των υποδομών στην υπηρεσία των συμφερόντων κι όχι των κοινωνικών αναγκών, είπε ο πρώην υπουργός υποδομών.

 Απάντησε επίσης στον ισχυρισμό της ΝΔ,  ότι η Κρήτη δεν μπορεί να εξαιρεθεί καθώς θα τεθεί ζήτημα ίσης διαχείρισης των πολιτών της Ευρώπης, λέγοντας ότι η Κρήτη είναι νησί  και μπορεί να εξαιρεθεί . 

 Ενώ λίγο αργότερα υποστήριξε ότι η ΝΔ χρησιμοποιεί φτηνή επιχειρηματολογία για τη  επιβολή διοδίων στο νησί  `

«Μα δεν εξαιρούμε τους Έλληνες από τα διόδια , εξαιρούμε μια  περιοχή που είναι νησί και αυτό  είναι πολιτική απόφαση της χώρας.

Στη νησιωτική Ελλάδα να μη βάζουμε διόδια  για να καλύψουμε το επιπλέον κόστος που έχουν οι κάτοικοι.

Το ίδιος όμως συμβαίνει  σε έξι  ακριτικές περιοχές για τις ενδονομαρχικές τους  μετακινήσεις:  Έβρου,  Ροδόπης Ξάνθης Θεσπρωτίας,  Φλώρινας, Καστοριάς .    

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ