Ηράκλειο: Ομόφωνο «ναι» σε μελέτη σκοπιμότητας για τραμ και τρένο από το Δημοτικό Συμβούλιο

Petite Perle 300×250

Σύσσωμοι επικεφαλής και δημοτικοί σύμβουλοι απ' όλες τις παρατάξεις έσπευσαν να "αγκαλιάσουν" την πρωτοβουλία της Παγκρήτιας Ανοιχτής Επιτροπής για την Εγκατάσταση Μέσων Σταθερής Τροχιάς στην Κρήτη, εκφράζοντας την πλήρη στήριξή τους στη διεκδίκηση για τη χρηματοδότηση-ανάθεση της μελέτης από την κυβέρνηση

Ένα ομόφωνο, εμφατικό «ναι» στην εκκίνηση των διαδικασιών για την εγκατάσταση μέσων σταθερής τροχιάς στην Κρήτη, με πρώτο βήμα την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας, είπε χθες το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου.

Σύσσωμοι επικεφαλής και δημοτικοί σύμβουλοι απ' όλες τις παρατάξεις έσπευσαν να "αγκαλιάσουν" την πρωτοβουλία της Παγκρήτιας Ανοιχτής Επιτροπής για την Εγκατάσταση Μέσων Σταθερής Τροχιάς στην Κρήτη, εκφράζοντας την πλήρη στήριξή τους στη διεκδίκηση για τη χρηματοδότηση-ανάθεση της μελέτης από την κυβέρνηση.

Κοινή συνισταμένη σε όλες τις τοποθετήσεις, τόσο των εκπροσώπων της Παγκρήτιας Επιτροπής Τάσου Βάμβουκα και Λευτέρη Μιχελάκη όσο και των δημοτικών συμβούλων, αποτέλεσε το γεγονός ότι δε γίνεται η Κρήτη να μη διαθέτει μέσο σταθερής τροχιάς, όταν διαθέτουν εδώ και πολλά χρόνια όλα τα μεγάλα νησιά της Μεσογείου. Παράλληλα, κοινή συνισταμένη στις τοποθετήσεις όλων αποτέλεσε η θέση πως, ενόψει της λειτουργίας του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Πεδιάδας, είναι αδιανόητο να μη συνδέεται ο νέος αερολιμένας (που θα έχει τη δυνατότητα να διακινεί έως και 18 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως) με κάποιο σιδηρόδρομο, προαστιακό ή άλλο με το Ηράκλειο και άλλα μεγάλα αστικά κέντρα.

Στη διάρκεια της σχετικής συζήτησης υπήρξαν πολλές φωνές που έκαναν λόγο για ανάγκη εκτεταμένου σιδηροδρομικού δικτύου, που θα καλύπτει όλη τη βόρεια τουλάχιστον πλευρά του νησιού, από το ανατολικό έως το δυτικό άκρο, συνδέοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τα μεγάλα αστικά και τουριστικά κέντρα.

Μια ενδιαφέρουσα διάσταση έβαλε στη δική του τοποθέτηση ο επικεφαλής της κίνησης "Ηράκλειο 3.7.5" Γιάννης Κουράκης, που τόνισε ότι δε θα πρέπει το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται αποκλειστικά στο βόρειο παραλιακό μέτωπο, αλλά να διερευνηθεί αν το σιδηροδρομικό δίκτυο θα πρέπει να κατασκευαστεί ενδεχομένως πιο εσωτερικά προς την ενδοχώρα.

neakriti.gr

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ