Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο γυναίκα έπειτα από πτώση σε κεντρικό δρόμο της πόλης

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε μία γυναίκα 63 χρονών όταν ξαφνικά εκεί που περπατούσε στο κέντρο του Ηρακλείου, μπέρδεψε σε ένα από τα φρεάτια του ΟΤΕ με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

Το ατύχημα συνέβη στην οδό Καλοκαιρινού έξω από ένα κατάστημα. 

Ο Νίκος Χαιρέτης, υπεύθυνος του καταστήματος μόλις είδε τη γυναίκα να έχει πέσει, έσπευσε να τη βοηθήσει και να καλέσει ασθενοφόρο καθώς όπως ανέφερε, η άτυχη γυναίκα πονούσε σε όλο της το σώμα.

Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του υπεύθυνου του καταστήματος, είναι η πέμπτη φορά που συμβαίνει κάτι παρόμοιο με τραυματισμό ατόμου.

πηγή: www.iraklionews.gr

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ