Χρήστος Σταϊκούρας: Άνοιξαν σήμερα οι προσφορές για το νέο τμήμα του ΒΟΑΚ

Petite Perle 300×250
«Τα έργα προχωρούν, η Ελλάδα αναπτύσσεται, ισχυροποιείται και αναβαθμίζεται»

Ιδιαίτερη μνεία έγινε από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα αναφορικά με τη σημερινή αποσφράγιση φακέλων των τεχνικών προσφορών για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.).

Ο υπουργός γνωστοποίησε νωρίτερα μέσα στην ημέρα (21/12) την εξέλιξη των διαδικασιών για την υλοποίηση τεσσάρων νέων, μεγάλων έργων στις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές, μεταξύ των οποίων και του ΒΟΑΚ.

Για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ έχουν σχεδιαστεί ακόμα δύο έργα, ένα δημόσιο και το δεύτερο ΣΔΙΤ, για τα οποία έχουν υπογραφεί με τους αναδόχους οι συμβάσεις εκτέλεσής τους.

Το δημόσιο έργο θα εκτελεστεί από την Άκτωρ και αφορά το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, προϋπολογισμού 186 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΤΑ. Το ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη, μήκους 22,44 χλμ και προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ, έχει αναλάβει η κοινοπραξία των ΓΕΚ Τέρνα – Άκτωρ Παραχωρήσεις – Intrakat (χρηματοδότηση από το ΤΑ 90 εκατ. ευρώ).

Ο νέος ΒΟΑΚ αποτελεί μία επένδυση για μία καλύτερη καθημερινότητα καθώς παράλληλα με τη μείωση των ατυχημάτων, θα βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα των μετακινήσεων, μειώνοντας το χρόνο ταξιδιού μεταξύ των κύριων πόλων του βόρειου μετώπου της Κρήτης, προσφέροντας καλύτερο και ελκυστικότερο επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, όπως εξάλλου είχε επισημανθεί ήδη από πέρυσι όταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε παραβρεθεί στην υπογραφή της σύμβασης για το Χερσόνησος – Νεάπολη.

Συγκεκριμένα, η η ανακοίνωση του υπουργού ανέφερε: «Σήμερα, αποσφραγίστηκαν οι φάκελοι των τεχνικών προσφορών για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.). Υποβλήθηκαν οικονομικές προσφορές για την επέκταση της Ιόνιας Οδού, στο τμήμα Ιωάννινα – Κακκαβιά. Κατατέθηκαν συμμετοχές για την προεπιλογή αναδόχου κατασκευής του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι. Υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής του έργου αναβάθμισης του υφιστάμενου Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής, στο Τμήμα Άνω Λιόσια – Μέγαρα. Τα έργα προχωρούν, η Ελλάδα αναπτύσσεται, ισχυροποιείται και αναβαθμίζεται».

Αφού κατατεθούν τυχόν ενστάσεις επί των τεχνικών προσφορών, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 αναμένεται να ανοίξουν και οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές που έχουν υποβάλλει οι υποψήφιοι για τη μεγάλη σύμβαση παραχώρησης. Το κεντρικό τμήμα του ΒΟΑΚ έχει προϋπολογισμό (μαζί με την προαίρεση για κατασκευή του τμήματος Κίσσαμος – Χανιά) που προσεγγίζει τα δύο δισ. ευρώ.

πηγή: www.neakriti.gr

 

 

Κρήτη - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ