Ξεκίνησε το κλάδεμα των υπερυψωμένων δέντρων στις Κορφές

Μετά την αντικατάσταση της κεντρικής κολόνας ρεύματος από τον ΔΕΔΔΗΕ, στην υπό ανάπλαση πλατεία των Κορφών και Λίγο πριν την τοποθέτηση των κυβόλιθων, άρχισε η διαδικασία του κλαδέματος των υπερυψωμένων δένδρων από τον Δήμο Μαλεβιζίου, υπό την επίβλεψη του Αντιδημάρχου Φάνη Κοκκινάκη και του προέδρου της Κοινότητας Κορφών Κώστα Δ. Φαραζάκη.
sdr
Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Μαλεβίζι - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ