Με λίγα λόγια από καρδιάς αποχαιρετάει το Μιχάλη Βιστάκη η ξαδέρφη του Ρούλα Βαμβουκάκη με ανάρτηση στην προσωπική της σελίδα συνοδευόμενη με μία φωτογραφία.
Η κηδεία του ως γνωστό θα τελεστεί σήμερα Σάββατο στις 3.00 μ.μ από τον Ι.Ν του Αγίου Νικολάου στο Γάζι.
Δείτε τι αναφέρει:
Καλό ταξίδι αγαπημένε μου Ξαδελφούλι. Μιχάλη.
Έφυγες πολύ νωρίς για την γειτονιά των αγγέλων.
Εκεί θα είσαι με τον μονάκριβο σου γιο τον Γιάννη μας και θα τα λέτε.