
Δε ρίσκαρε αλλαγές και συνεχίζει με το ίδιο εκτελεστικό σχήμα ο δήμαρχος Μαλεβιζίου, Μενέλαος Μποκέας , ο οποίος ουσιαστικά ανανεώνει τη θητεία του πρώτου σχήματος, της δεύτερης θητείας του.
Της Κορίνας Καφετζοπούλου
Παραμένουν άμισθοι αντιδήμαρχοι οι κ.κ Πετούσης και Κοκκινάκης.
Η μόνη αλλαγή είναι ότι προστέθηκε ένας εντεταλμένος σύμβουλος ο Μιχάλης Αλμπαντάκης με αρμοδιότητα σε θέματα ενέργειας
Τέλος σημειώνεται ότι σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, στα καθήκοντά του τον αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών & Εξυπηρέτησης του Δημότη, κ. Ευάγγελος Παρασύρης, όπως ίσχυε και τώρα.
Χωρίς αλλαγές οι αντιδήμαρχοι- Τα καθήκοντά τους
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους, ως Αντιδημάρχους του
Δήμου Μαλεβιζίου, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, με θητεία από
16.01.2025 έως 15.01.2026, μεταβιβάζοντάς τους συγκεκριμένες
αρμοδιότητες καθ' ύλην και κατά τόπο, σύμφωνα με τον Οργανισμό
Εσωτερικής Υπηρεσίας, προκειμένου για τον συντονισμό και την προαγωγή
του δημοτικού έργου, ως εξής:
1. Τον κ. Ευάγγελο Παρασύρη του Δημητρίου, δημοτικό σύμβουλο της
πλειοψηφίας, ως καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών &
Εξυπηρέτησης του Δημότη στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i) Της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών , με την αρμοδιότητα υπογραφής
του τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη και της απόφασης
ανάληψης υποχρέωσης της παραγράφου 2 του άρθρου 66 του ν.
4270/14 και της παραγράφου 1α του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016.
ii) Της Δ/νσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π)
iii) Της εποπτείας της εύρυθμης και αποτελ εσματικής λειτουργίας και
οργάνωσης της «Γραμμής Δημότη» που αφορά στην άμεση
ανταπόκριση και διαχείριση του συνόλου των αιτημάτων των Δημοτών
που εισέρχονται στη Γραμμή 15330 και στην ηλεκτρονική εφαρμογή
«Δημότης Μαλεβιζίου» και το συντονισμό με τις αρμό διες Διευθύνσεις
και Τμήματα του Δήμου σε συνεργασία με τους αρμόδιους
Αντιδημάρχους.
iv) Της υπογραφής διοικητικών πράξεων και διοικητικών εγγράφων που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, προς όλες
τις υπηρεσίες και οργανισμούς.
v) Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
vi) Της τέλεσης πολιτικών γάμων .΄
vii) Της προσυπογραφής των αδειών των υπαλλήλων που υπηρετούν στις
υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, ομού μετά της υπογραφής των
προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις
ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων .
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ' ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα
της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους
Προϊστάμενους των Διευθύνσεων.
2. Τον κ. Εμμανουήλ Βίστη του Βασιλείου, δημοτικό σύμβουλο της
πλειοψηφίας, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και
Ανακύκλωσης, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει
τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i) Της Δ/νσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης
ii) Της υπογραφής διοικητικών πράξεων και διοικητικών εγγράφων
που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες αρμοδιότητάς του,
προς όλες τις υπηρεσίες και οργανισμούς.
iii) Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
iv) Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
v) Της προσυπογραφής των αδειών των υπαλλήλων που υπηρετούν
στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, ομού μετά της υπογραφής των
προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις
ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων .
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ' ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα
της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τ ον
Προϊστάμενο της Διεύθυνσης .
3. Τον κ. Αριστομένη Σαλούστρο του Βασιλείου, δημοτικό σύμβουλο της
πλειοψηφίας, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών &
Πολιτικής Προστασίας , στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i) Της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας , (εξαιρουμένου
του Τμήματος Πολεοδομικών Εφαρμογών, καθώς και των νέων
Έργων που υλοποιούνται στο πλαίσιο Εφαρμογής του Σχεδίου
Πόλης Αγίας Μαρίνας ), καθώς επίσης και τις μελέτες και
εκτέλεση έργων τεχνικής υποδομής, τοπικής σημασίας που
σχετίζονται με την αγροτική οδοποιία (όπως αυτά περιγράφονται
στον ΟΕΥ άρθρο 11 παρ. 5 στις αρμοδιότητες του τομέα φυτικής
παραγωγής)
ii) Του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας (υπαγόμενου στο Τμήμα
Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας της Δ/νσης Τοπικής
Οικονομικής Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου )
iii) Της υπογραφής διοικητικών πράξεων και διοικητικών εγγράφων
που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες αρμοδιότητάς του,
προς όλες τις υπηρεσίες και οργανισμούς.
iv) Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
v) Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
vi) Της προσυπογραφής των αδειών των υπαλλήλων που υπηρετούν
στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, ομού μετά της υπογραφής των
προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις
ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ' ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα
της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους
Προϊσταμένους των Διευθύνσεων.
4. Την κα. Μαρίνα – Δέσποινα Βογιατζή του Νικολάου, δημοτική
σύμβουλο της πλειοψηφίας, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Παιδείας,
Διοικητικών Υπηρεσιών & Εθελοντισμού, στην οποία παρέχεται
αντιμισθία, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i) Από το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και
Πολιτισμού:
• Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης (ως προς τις
αρμοδιότητες σε θέματα παιδείας και δια βίου μάθησης)
• Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας
των φύλων (ως προς τις αρμοδιότητες μέριμνας για την
προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού με τη δημιουργία
ομάδων εθελοντών)
ii) Της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών
iii) Της υπογραφής βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
iv) Της υπογραφής αδειών γάμου.
v) Από τη Δ/νση Τοπικής Οικονομίας Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος
και Πρασίνου:
Τις αρμοδιότητες που άπτονται σε θέματα αδέσποτων ζώων
(όπως αυτές περιγράφονται στο σχετικό άρθρο 11 παρ. 27
του ΟΕΥ Δήμου Μαλεβιζίου)
vi) Της υπογραφής διοικητικών πράξεων και διοικητικών εγγράφων
που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες αρμοδιότητάς της,
προς όλες τις υπηρεσίες και οργαν ισμούς.
vii) Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
viii) Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
ix) Της προσυπογραφής των αδειών των υπαλλήλων που
υπηρετούν στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, ομού μετά της
υπογραφής των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις
ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ' ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα
της αρμοδιότητάς της στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους
Προϊστάμενους των Διευθύνσεων και του Αυτοτελούς Τμήματος .
5. Την κα. Χρύσα Λυρώνη του Ανδρέα, δημοτική σύμβουλο της
πλειοψηφίας, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Τουρισμού & Πολιτισμού,
στην οποία παρέχεται αντιμισθία και της μεταβιβάζει τις παρακάτω
αρμοδιότητες:
i) Από τη Δ/νση Τοπικής Οικονομίας Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος
και Πρασίνου:
Τις αρμοδιότητες που άπτονται του Γραφείου Απασχόλησης
και Τουρισμού του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης και
Τοπικής Οικονομίας,
ii) Από το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και
Πολιτισμού:
Τις αρμοδιότητες που άπτονται του Πολιτισμού, στο πλαίσιο
λειτουργίας του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και
Πολιτισμού.
iii) Της υπογραφής διοικητικών πράξεων και διοικητικών εγγράφων
που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες αρμοδιότητάς της,
προς όλες τις υπηρεσίες και οργανισμούς.
iv) Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
v) Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
vi) Της προσυπογραφής των αδειών των υπαλλήλων που
υπηρετούν στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, ομού μετά της
υπογραφής των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις
ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ' ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα
της αρμοδιότητάς της στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους
Προϊστάμενους των Διευθύνσεων.
6. Τον κ. Γρηγόριο Φασουλάκη του Αλέξανδρου, δημοτικό σύμβουλο της
πλειοψηφίας, ως καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Μέριμνας,
Υγείας και Αλληλεγγύης με επιπλέον κατά τόπο αρμοδιότητα στη
Δημοτική Ενότητα Κρουσώνα, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και
του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
i) Από τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής
Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού τα εξής:
Γραφείο κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων
(εξαιρουμένων των αρμοδιοτήτων μέριμνας για την
προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού με τη
δημιουργία ομάδων εθελοντών)
Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας
Τις αρμοδιότητες και τη λειτουργία των Παιδικών
Σταθμών.
ii) Τις αρμοδιότητες του καταργούμενου βάσει του Ν. 5056/2023
Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου «ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ,ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ (Δ.Ο.Κ.Α.Π.ΠΑ.Μ).
iii) Της κατά τόπον συνεργασίας με τους προέδρους των
κοινοτήτων εντός της Δημοτικής Ενότητας Κρουσώνα για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
Της υπογραφής διοικητικών πράξεων και διοικητικών εγγράφων
που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες αρμοδιότητάς του,
προς όλες τις υπηρεσίες και οργανισμούς.
iv) Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
v) Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
vi) Της προσυπογραφής των αδειών των υπαλλήλων που
υπηρετούν στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, ομού μετά της
υπογραφής των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις
ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ' ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα
της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με το ν
Προϊστάμενο του Αυτοτελούς Τμήματος .
7. Τον κ. Γεώργιο Βασίλειο Λάρρυ Πετούση του Ζαχαρία, δημοτικό
σύμβουλο της πλειοψηφίας, ως καθ'ύλην Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού
Σχεδιασμού Μαλεβιζίου και Έργων Εφαρμογής Σχεδίου Πόλης Αγίας
Μαρίνας, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει
τις παρακάτω αρμοδιότητες :
i) Τις αρμοδιότητες των επί µέρους οργανικών µμονάδων της
Πολεοδομίας, ήτοι:
Τμήμα πολεοδομικών εφαρμογών
Τμήμα ελέγχου κατασκευών
Τμήμα έκδοσης οικοδοµικών αδειών
ii) Τις αρμοδιότητες που άπτονται της υλοποίησης των νέων Έργων στο
πλαίσιο Εφαρμογής του Σχεδίου Πόλης Αγίας Μαρίνας.
Τμήμα Έργων Οδοποιίας (για την υλοποίηση των έργων που
άπτονται στην άσκηση της ως άνω αρμοδιότητας , όπως πχ. η
«Ολοκληρωμένη ανάπλαση και αναβάθμιση Δημοσίου χώρου με
Βιοκλιματικά Στοιχεία Και Ευφυείς Εφαρμογές εντός Σχεδίου
Πόλεως του Δήμου Μαλεβιζίου» – Ελευθερίου Βενιζέλου)
Τμήμα Ηλεκτρομηχανικών Έργων και Κυκλοφοριακών
Ρυθμίσεων (για την υλοποίηση των έργων που άπτονται στην
άσκηση της ως άνω αρμοδιότητας , όπως πχ. η «Ολοκληρωμένη
ανάπλαση και αναβάθμιση Δημοσίου χώρου με Βιοκλιματικά
Στοιχεία Και Ευφυείς Εφαρμογές εντός Σχεδίου Πόλεως του
Δήμου Μαλεβιζίου» – Ελευθερίου Βενιζέλου)
11
iii) Της υπογραφής διοικητικών πράξεων και διοικητικών εγγράφων που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, προς όλες
τις υπηρεσίες και οργανισμούς.
iv) Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
v) Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις
ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ' ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα
της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με το ν
Προϊστάμενο της Διεύθυνσης .
8. Τον Θεοφάνη Κοκκινάκη του Ιωάννη, δημοτικό σύμβουλο της
πλειοψηφίας, ως καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας, Τοπικών
Κοινοτήτων, Πρωτογενούς Τομέα & Πρασίνου, με επιπλέον κατά
τόπον αρμοδιότητα στη Δημοτική Ενότητα Τυλίσου , στον οποίο δεν
παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω
αρμοδιότητες:
i) Από τη Δ/νση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και
Πρασίνου:
Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης και Τοπικής Οικονομίας
– Γραφείο Φυτικής και Ζωικής Παραγωγής
– Γραφείο Αλιείας, Θαλάσσιων Υποθέσεων
& Λιμενικών Υποδομών
Την οργάνωση συντονισμό και παρακολούθηση του
γραφείου Άρδευσης
Τμήμα Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας
-Γραφείο Φυσικού Περιβάλλοντος
-Γραφείο Υποδομών Περιβάλλοντος
Τμήμα Αστικού Πρασίνου
-Γραφείο Μελετών & Έργων Πρασίνου
-Γραφείο Συντήρησης Πρασίνου
12
ii) Της εξυπηρέτησης της καθημερινότητας του πολίτη και ιδίως το
συντονισμό με τις αρμόδιες Διευθύνσεις και Τμήματα του Δήμου σε
συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους.
iii) του τομέα Συντονισμού Κοινοτήτων του Δήμου στον οποίο
περιλαμβάνονται, ιδίως:
H συνεργασία µε τους Προέδρους των Kοινοτήτων του Δήμου
για την επίλυση των τοπικών προβλημάτων.
Η εύρυθμη λειτουργία των Αποκεντρωμένων Δημοτικών
Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Κοινότητες σε
συνεργασία με τον καθ'ύλην και κατά τόπον αρμόδιο
Αντιδήμαρχο.
Η εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα των
Κοινοτήτων.
iv) Της κατά τόπων συνεργασίας με τους προέδρους των κοινοτήτων
εντός της Δημοτικής Ενότητας Τυλίσου για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
v) Της υπογραφής διοικητικών πράξεων και διοικητικών εγγράφων που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, προς όλες
τις υπηρεσίες και οργανισμούς.
vi) Της θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
vii) Της τέλεσης πολιτικών γάμων.
viii) Της προσυπογραφής των αδειών των υπαλλήλων που
υπηρετούν στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς του, ομού μετά της
υπογραφής των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.
Οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις
ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ' ύλην αρμοδιοτήτων εισηγείται τα θέματα
της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με το ν
Προϊστάμενο της Διεύθυνσης .
Εντεταλμένοι
Β. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους ως Εντεταλμένους
Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου Μαλεβιζίου, με θητεία από 16.01.2025
έως 15.01.2026 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους αναθέτει,
χωρίς αμοιβή, την εποπτεία, την υποστήριξη και την υποβολή προτάσεων
επί συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου Μαλεβιζίου, όπως αναλύονται
παρακάτω:
1. τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας Εμμανουήλ Πατεράκη του
Ιωάννη, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Αθλητισμού & Νεολαίας με
θητεία εντός της τρέχουσας Δημοτικής περιόδου και συγκεκριμένα από
16.01.2025 έως 15.01.2026 , με ευθύνη την εποπτε ία και το συντονισμό
δράσεων:
i) Από το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και
Πολιτισμού:
Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης καθώς και τις
Αρμοδιότητες Αθλητισμού και Νέας Γενιάς
Ενίσχυση και υποστήριξη δράσεων νεολαίας
Για την άσκηση των ανωτέρω τομέων ευθύνης και εποπτείας του εισηγείται
προς ψήφιση θέματα στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τον
Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και έχει δικαίωμα υπογραφής διοικητικών
εγγράφων (ομού μετά των Προϊσταμένων Τμημάτων και Διεύθυνσης) που
εκδίδονται από δημοτική υπηρεσία του τομέα ευθύνης του, προς όλες τις
υπηρεσίες και οργανισμούς.
2. τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας Ιωάννη Μαρή του Γεωργίου, ως
Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας &
Επιχειρηματικότητας, με θητεία εντός της τρέχουσας Δημοτικής περιόδου
και συγκεκριμένα από 16.01.2025 έως 15.01.2026 , με ευθύνη την εποπτεία
και το συντονισμό δράσεων:
i) Από τη Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
Γραφείο Δημοτικής Περιουσίας και Κληροδοτημάτων
14
ii) Από τη Δ/νση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και
Πρασίνου:
α) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών
Δραστηριοτήτων και εν γένει:
-Την έκδοση αποφάσεων για την ίδρυση, τη διάλυση και τον
καθορισμό του χώρου της εν γένει λειτουργίας των υπαίθριων
εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές και
εμποροπανηγύρεις),
-Τον προσδιορισμό των ειδικότερων όρων και προϋποθέσεων
για την ίδρυση και εγκατάσταση καταστημάτων και
επιχειρήσεων,
-Την ίδρυση και λειτουργία καταστημάτων υγειονομικού
ενδιαφέροντος και εν γένει καταστημάτων και επιχειρήσεων οι
όροι λειτουργίας και εγκατάστασης των οποίων καθορίζονται
από την νομοθεσία και τους αντίστοιχους υγειονομικούς
κανονισμούς και διατάξεις
-Την παρακολούθηση και τον έλεγχο τήρησης των
προϋποθέσεων υπό τις οποίες χορηγούνται οι ανωτέρω άδειες
και τη λήψη μέτρων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις π.χ.
ανάκληση άδειας, αφαίρεση άδειας και επιβολή των
προβλεπόμενων προστίμων, με τις προϋποθέσεις και όρους που
προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.
Για την άσκηση των ανωτέρω τομέων ευθύνης και εποπτείας του εισηγείται
προς ψήφιση θέματα στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τον
Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και έχει δικαίωμα υπογραφής διοικητικών
εγγράφων (ομού μετά των Προϊσταμένων Τμημάτων και Δι εύθυνσης) που
εκδίδονται από δημοτική υπηρεσία του τομέα ευθύνης του, προς όλες τις
υπηρεσίες και οργανισμούς.
3. τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας Μιχαήλ Αλμπαντάκη του
Ιωάννη, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Ενεργειακής Μετάβασης με
θητεία εντός της τρέχουσας Δημοτικής περιόδου και συγκεκριμένα από
16.01.2025 έως 15.01.2026, με ευθύνη την εποπτεία και το συντονισμό :
i) για τη δρομολόγηση μέτρων, δράσεων και πρωτοβουλιών που θα
στοχεύουν να είναι βιώσιμη περιβαλλοντικά και κοινωνικά η
ενεργειακή μετάβαση.
Η σύνθεση της Δημοτικής Αρχής αποτελείται επίσης από τις διοικήσεις των παρακάτω Νομικών Προσώπων :
Μονομετοχική Ανώνυμη Εταιρεία Δήμου Μαλεβιζίου (ΜΑΕΔΗΜ) Πρόεδρος είναι ο κ Γρηγόρης Περυσινάκης
Αλμυρός Α.Ε. Πρόεδρος είναι ο κ Γεώργιος Φουντουλάκης
Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Μαλεβιζίου (ΔΕΥΑΜ) Πρόεδρος είναι ο κ Ιωάννης Βάμβουκας και Αντιπρόεδρος ο κ Ιωάννης Μαρής.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, στα καθήκοντά του τον αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών & Εξυπηρέτησης του Δημότη, κ. Ευάγγελος Παρασύρης.