17χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος σε δέντρο

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία στον Απιδεώνα Αχαΐας από την αυτοκτονία ενός 17χρονου, ο οποίος βρέθηκε απαγχονισμένος σε δέντρο, μέσα σε ελαιώνα.
Όπως αναφέρει το tempo24.news, το παιδί είχαν εγκαταλείψει οι γονείς του και διέμενε με συγγενικό του πρόσωπο με το οποίο προηγήθηκε διαφωνία το περασμένο βράδυ.

Προανάκριση για τις συνθήκες του τραγικού συμβάντος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Δυτικής Αχαΐας.

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ελλάδα - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ