Είδαν ξανά τη ζωή μέσα από τα ξύλινα γυαλιά!

Petite Perle 300×250

Της Κορίνας Καφετζοπούλου

Με αφορμή τη βράβευση της εταιρείας Double O Woodcrafts  στο Επιμελητήριο Ηρακλείου κατά την εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας, η "Φωνή του Μαλεβιζίου" αναδημοσιεύει την ιστορία του Μιχάλη Κόκκινου και η Χριστίνας Ξιφαρά.

Μια ιστορία δύο νέων παιδιών που ξεκίνησε, στο Τσαλικάκι, λίγο πριν ετοιμάσουν βαλίτσες για τα ξένα.

Ο λόγος που έμειναν ήταν η ιδέα για την κατασκευή ξύλινων σκελετών γυαλιών και όπως αποδεικνύεται ορθά έπραξαν.

Μέσα στην καρδιά της κρίσης, το 2013, δύο νέα παιδιά αντιμετώπιζαν το αύριο με πολύ προβληματισμό, διότι είχαν επέλθει σε αδιέξοδο για το μέλλον τους.

 Ο Μιχάλης δεν εργαζόταν εκείνη την περίοδο και ήδη μέσα στο μυαλό του, είχε μπει η ιδέα της μετανάστευσης.

Στο πλάι του και η γυναίκα της ζωής του, Χριστίνα, που μπορεί να εργαζόταν, όμως ήξερε ότι μόνο αυτό δε φτάνει. Τυχαία, ο Μιχάλης, αν και μαστροχαλαστής μικρός, άρχισε να ασχολείται με τις ξύλινες κατασκευές. Χωρίς να έχει μέχρι τότε οργανωμένο σχέδιο, άρχισε να φτιάχνει τους πρώτους ξύλινους σκελετούς γυαλιών.

 Έφτιαξε έναν, δύο και όταν δημιούργησε την πρώτη εικοσάδα, τους έδειξε στη Χριστίνα. Τότε ήρθε και η ιδέα. «Αυτό το προϊόν πρέπει να βγει στην αγορά!», του είπε η Χριστίνα, η οποία είχε γνώσεις και κλίση στην προώθηση προϊόντων.

Βρήκαν λογότυπο, έφτιαξαν συσκευασία και σταδιακά άρχισαν να επισκέπτονται τα πρώτα καταστήματα οπτικών στο Ηράκλειο και να προωθούν το νέο τους προϊόν ή καλύτερα την πρώτη τους κολεξιόν, διότι όλη η προώθηση δημιουργήθηκε με αυτό το σκεπτικό. «Χρειάστηκαν αρκετοί μήνες για να πατήσουμε στα πόδια μας, και να πάρουμε τις οριστικές αποφάσεις. ∆ε σας κρύβω ότι για εμάς, η αρχή της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας έγινε στην πιο κρίσιμη φάση της κοινής μας ζωής. Είχαμε αποφασίσει να φύγουμε για το εξωτερικό. Συνέχεια βάζαμε χρονικά όρια ορισμένων μηνών, ακόμα και όταν πετύχαμε τον πρώτο στόχο», είπε η Χριστίνα Ξιφαρά στη "Φωνή του Μαλεβιζίου". «Η αρχή ήταν δύσκολη, διότι το κεφάλαιο ήταν μηδέν. Μόνο κάτι ψηλά στην τσέπη υπήρχαν. Έφτιαξα μερικούς ξύλινους σκελετούς στην αρχή, και όταν ήμουν έτοιμος με 30 κομμάτια, ξεκίνησα το πείραμα. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν τυχερός, διότι την προώθηση της ιδέας την είχε η Χριστίνα, που ήξερε τι ακριβώς πρέπει να κάνει, για να προωθήσει στην αγορά το νέο προϊόν. Εγώ δεν είχα ιδέα. Νομίζω ότι αυτό είναι και το πιο σοβαρό κομμάτι της κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας και το σημείο που καμιά φορά γίνεται το λάθος. Αρκετοί κατασκευαστές νομίζουν ότι μπορούν να τα κάνουν όλα. Στην προβολή του προϊόντος, όμως, δεν έχουν όλοι ταλέντο», συμπλήρωσε ο Μιχάλης Κόκκινος, που είναι τα χέρια της επιχείρησης.

Η Χριστίνα, που είναι το μυαλό, δηλώνει ότι και οι δύο τελικά στάθηκαν τυχεροί, διότι βρέθηκαν τις κατάλληλες στιγμές στο κατάλληλο μέρος.

Τα προϊόντα τους άρχισαν να γίνονται γνωστά στόμα με στόμα από τα καταστήματα οπτικών που τα δειγμάτισαν για αρχή. Καθοριστική, ωστόσο, για την πορεία της επιχείρησης ήταν η συμμετοχή τους σε δύο εκθέσεις. Μία στις Γούρνες και άλλη μία στην Αθήνα.

Για την προβολή της επιχείρησης σημαντικό ρόλο παίζουν και τα social media. Στην προβολή μέσω διαδικτύου οφείλεται και το άνοιγμα προς τις αγορές του εξωτερικού. Εκτός από τα χειροποίητα γυαλιά με φυσικό ξύλο, στην γκάμα των προϊόντων έχουν συμπεριληφθεί σκουλαρίκια, δακτυλίδια, ενώ θραύση κάνουν τα ξύλινα παπιγιόν, ιδιαίτερα στη Γαλλία και την Αμερική. Ένα νέο προϊόν είναι οι τσάντες με γνήσιο δέρμα και ξύλο. «Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας, αλλά θέλουμε να εξελισσόμαστε κιόλας», είπαν και οι δύο. Όσο για το Μιχάλη, αν ποτέ τον συναντήσετε και σας κοιτάει λίγο περίεργα, μην απορήσετε, στο μυαλό του σκέφτεται ποιο γυαλί σας πηγαίνει καλύτερα!

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ