Ενθουσίασε τους πάντες στο Τσαλικάκι “Η Αυλή των Θαυμάτων”

Με μεγάλη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε στο Τσαλικάκι, χθες το βράδυ 1/8/2019, η παράσταση “Η Αυλή των Θαυμάτων”, του Ιάκωβου Καμπανέλλη με σκηνοθέτη τον Δομίνικο Ταβερναράκη, από την θεατρική ομάδα του Δήμου Μαλεβιζίου.
Ο Σύλλογος Γυναικών Μαλβαζία, συγχαίρει όλο το θίασο και τους ευχαριστεί πολύ για την υπέροχη παράσταση που δόθηκε στο Τσαλικάκι και την οποία απέλαυσαν μικροί και μεγάλοι.

Οι φωτογραφίες είναι από τον Σύλλογο Γυναικών Μαλβαζία

Προσθήκη του fonimaleviziou.gr στην Google

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ