Η αριστεία πρέπει να έχει συνέχεια και συνέπεια

Τελευταία Ενημέρωση:

Άρθρο Γιώργου Παπαβασιλείου – Ιδιοκτήτης Σύγχρονης Εκπαίδευσης

Διάβασα  πριν από μέρες ένα πολύ ωραίο άρθρο του κου Στρατηγάκη μαθηματικού ερευνητή,και ομολογώ ότι σε πολλά σημεία συμφωνούμε απόλυτα.Για  του λόγου το αληθές αναδημοσιεύω κάποια σημεία του… «Υπάρχουν, βέβαια, και οι έρευνες τύπου PISA, που καταλήγουν σε απογοητευτικά συμπεράσματα για το επίπεδο των μαθητών μας. Συγκεκριμένα ένας στους πέντε μαθητές της Α Λυκείου δεν έχει τις στοιχειώδεις γνώσεις στην κατανόηση κειμένου και τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες. Ένας στους τρεις μαθητές σε τουλάχιστον ένα από τα τρία αντικείμενα.»Σε άλλο σημείο ο κος Στρατηγάκη συμπληρώνει σε ότι αφορά τους αριστούχους :Οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις το 2020 ήταν 71.159. Αν ίσχυε ότι ένας στους 4 μαθητές είναι αριστούχος θα αναμέναμε περί τους 17.000 υποψηφίους να αριστεύσουν. Να συγκεντρώσουν, δηλαδή, πάνω από 18.000 μόρια. Αντί για 17.000 αριστούχους είχαμε μόνο 2.088 υποψηφίους να αριστεύουν.» «Φυσικά οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι διαγωνισμός συμπλήρωσης θέσεων, όπου μερικές φορές τα θέματα είναι εξαιρετικά δύσκολα. Δεν πιστοποιεί γνώσεις, όπως έχουμε γράψει πολλές φορές. Στα Μαθηματικά των Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής το 73% έγραψε κάτω από 10, ενώ το 49,37% έγραψε κάτω από 5! Οι δήθεν αριστούχοι καταβαραθρώνονται και η αλήθεια αποκαλύπτεται.»

Ετσι συναντούμε συχνά την περίπτωση κατα την οποία ενας μαθητής που πίστευε ότι οι επιδόσεις του ηταν άριστες με βαση τη σχολική βαθμολογία δυσκολεύεται πάρα πολύ όταν πια αντιμετωπίζει την ύλη της Γ λυκείου καθώς  του φαίνεται υπερβολικά δύσκολη και απαιτητική.  Δύσκολο να του εξηγήσεις ότι χρειάζεται πολλή δουλειά για να οδηγηθεί στην επιτυχία, γιατί δεν μπορεί να το καταλάβει, αφού τόσα χρόνια ζούσε με το παραμύθι του αριστούχου.

)(Τελειώνοντας  το άρθρο του συμπληρώνει  « Τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών αποτέλεσαν έκπληξη πρώτου μεγέθους για τον μαθητή και τους γονείς του, όχι για τους καθηγητές του. Η οικογένεια δεν ήξερε πώς να εξηγήσει την τόσο χαμηλή βαθμολογία του αριστούχου. Το έριξαν στην κακιά στιγμή και στο άγχος των εξετάσεων, ίσως γιατί δεν καταλάβαιναν τι συνέβη, ίσως γιατί δεν ήθελαν να πιστέψουν ότι ο αριστούχος τους ήταν απλά μια μετριότητα.»

Ετσι και μεις πιστεύουμε ότι κρίνεται σημαντική η  δουλειά και εμπέδωση της ύλης από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Αν ο μαθητής –τρια είναι οργανωμένος αν ως προς τη γνώση  δεν αποκτήσει κενά και καθοδηγείται σωστα τότε θα μπορούμε να μιλάμε για ολοκληρωμένο μαθητή.Εμείς ως Φροντιστήριο Συγχρονη Εκπαίδευση επιλέξαμε να εντάξουμε την καθημερινή μελέτη για το Γυμνάσιο αλλά και τις μικρότερες τάξεις ,  ώστε  να μάθει ο μαθητής να μελετά και να καθοδηγείται σωστά. Στο Δευτερο χρόνο λειτουργίας και μαθαίνουμε και εξελισσόμαστε και γινόμαστε και μεις καλύτεροι. Εξειδικευμενοι καθηγητέςσε μαθησιακές δυσκολίες όπως  στη δυσλεξία τη δυσγραφια ,δυσορθογραφία  ,δυσαριθμησία ,διάσπαση προσοχής ,αυτισμός υποστηρίζουν και  βοηθούν τα παιδιά με γενικευμένες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

Επίσης μια καινοτομία του φροντιστηρίου μας είναι  είναι το Βιωματικό εργαστήριο θεάτρου εγώ ,εσύ ,αυτός ,εμεις  Στόχος του είναι η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης  που υλοποιεί η κα Γουση  Χριστίνα φιλολογος ,θεατροπαιδαγωγός. Η Χριστίνα Γούση,είναι Η Χριστίνα Γούση είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος του Μεταπτυχιακού «Η Δραματική Τέχνη και οι Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και τη Διά Βίου Μάθηση» της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, συμμετέχει σε σχετικές επιμορφώσεις, σεμινάρια και δράσεις ενώ δεν παύει να ψάχνει  ευκαιρίες για να «μπολιάσει» το θέατρο με την μάθηση.  Από το 2014 ασχολείται με την διδασκαλία σε παιδιά ενώ την τελευταία διετία εμψυχώνει θεατρικές ομάδες.

Μια εικόνα, μια σκέψη, μια ιστορία ή ένα αγαπημένο αντικείμενο θα γίνουν η αφορμή για να δημιουργήσουμε ή να προβληματιστούμε δημιουργικά. Εγώ, εσύ, αυτός, εμείς θα ταξιδέψουμε, θα ανακαλύψουμε και θα περιπλανηθούμε  στον κόσμο των ανθρώπινων δικαιωμάτων με εργαλείο τη  Δραματική τέχνη στην Εκπαίδευση.

Να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά για τα δεδομένα του Γαζίου ξεκινά βιωματικό εργαστήριο για παιδιά γυμνασίου –Δημοτικού.Μεσα από την δραματική τέχνη οι συμμετέχοντες θα ερθουν σε επαφή με τα ανθρώπινα δικαιώματα.Θα τα συζητήσουμε με έναν άλλο τρόπο πιο ελεύθερο πιο ενδιαφέρων πιο λειτουργικο. « Το υλικό και περιεχόμενο των εργαστηρίων βασίζεται στο εγχειρίδιο « Δραστηριοτητες βιωματικης μαθησης στα ανθρωπινα δικαιωματα και στα δικαιωματα των προσφυγων» της Υπατης Αρμοστειας του ΟΗΕ σε συνεργασια με το Πανελληνιο Δικτυο για το Θεατρο στην Εκπαιδευση. 

Θα υλοποιείται μια φορα τη βδομάδα 1 ωρα   .Πληροφορίες στο 2810823411

Επίσης λίγο υπομονή και σε λίγο θα είμαστε και στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσουμε και για την έναρξη-συνεργασία με τη Ρομποτική

Related Articles

Το fonimaleviziou.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στην επίσκεψη σας. Διαβάστε εδώ περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου Προσωπικών Δεδομένων Αποδέχομαι Περισσότερα...